ثبت اولین ازدواج آنلاین از دو کشور مختلف جهان/ ویدئو

مرد آمریکایی و زن آرژانتینی اولین ازدواج آنلاین جهان پس از شیوع کرونا را به نام خود ثبت کردند.

ثبت اولین ازدواج آنلاین از دو کشور مختلف جهان/ ویدئو

زوج آمریکایی و آرژانتیتی با ازدواج از راه دور خود نامشان را به عنوان نخستین زوج که ازدواج آنلاین خود را در دو کشور مختلف در دوران اپیدمی کرونا انجام دادند ثبت کردند.

ازدواج آنلاین «اسکات مارمون»، ۳۲ ساله از نیویورک آمریکا و آگوستینا مونته فیوری» ۲۸ ساله از آرژانتین در حالی که حدود ۶۰۰۰ مایل از هم فاصله داشتند با کمک نرم افزار زوم انجام شد. ازدواج این مرد و زن جوان به عنوان نخستین ازدواج آنلاین از دو کشور متفاوت از زمان شیوع کرونا بشمار می‌رود.

این زوج پس از نخستین دیدارشان در دِنوِر ایالت فلوریدا آمریکا که در می‌سال ۲۰۱۷ انجام شد با یکدیگر در ارتباط بودند، اما آگوستینا که اهل آرژانتین بود مجبور به بازگشت به کشورش و بوینس آیرس شده بود. اسکات با پیشنهاد ازدواج در ماه ژانویه، قصد داشت در ماه مارس و پیش از بسته شدن مرز‌ها بدلیل شیوع کرونا به آرژانتین سفر کند. با این حال پس از شیوع گسترده کرونا این مرد و زن جوان تصمیم گرفتند تا از طریق آنلاین ازدواج خود را جشن بگیرند. مراسم ازدواج آنلاین این زوج به مدت ۱۹ ساعت به طول انجامید.

تصاویری که منتشر شده است آگوستینا و اسکات را در حالی که هر یک لباس مخصوص عروس و داماد را بر تن دارند نشان می‌دهد. مراسم ازدواج اسکات و آگوستینا طبق قانون ازدواج آنلاین در ایالت یوتا، در حضور یک قاضی، خانواده و تعدادی دوستانشان برگزار شد.

آگوستینا در این باره گفت: «خانواده دوست داشتنی اسکات پس از آشنایی اولیه، ما را به یک مهمانی در خانه خود دعوت کردند. مانند رسم آمریکایی‌ها یک روز اسکات در مقابل من زانو زد و در حالی که یک حلقه خریده بود به من پیشنهاد ازدواج داد.»

گفتنی است؛ اسکات اکنون قصد دارد تا در اولین فرصت با دریافت ویزای آرژانتین به این کشور سفر کرده و به همسرش ملحق شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

حجم ویدیو: 843.30K | مدت زمان ویدیو: 00:00:14 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    زن برای اقامت آمریکا بودن.و این فن زنان آرژانتینی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها