مجموعه داستان تازه هوشمندزاده به چاپ دوم رسید

کتاب تازه پیمان هوشمند زاده با عنوان روی خط چشم تنها چند هفته بعد از انتشارش به چاپ دوم رسید.

مجموعه داستان تازه هوشمندزاده به چاپ دوم رسید

به گزارش خبر فوری و به نقل از مهر، کتاب «روی خط چشم» به عنوان مجموعه داستان جدید پیمان هوشمندزاده به تازگی توسط نشر چشمه به چاپ دوم رسیده است. این کتاب، صد و پنجاهمین عنوان از مجموعه «جهان تازه داستان» است که این ناش چاپ می کند.

پیمان هوشمندزاده بیشتر در حوزه داستان کوتاه فعالیت دارد و اغلب آثارش در این ژانر نوشته و چاپ شده اند. علاوه بر «روی خط چشم» که در سال جاری چاپ شد، مجموعه داستان‌های «شاخ»، «ها کردن»، «دو تا نقطه» و دو کتاب «لذتی که حرفش بود» و «وقت گل نی» نیز از این نویسنده توسط همین ناشر چاپ شده که دو کتاب آخری، یکی در حوزه داستان و عکس، و دیگری در زمینه داستان بلند نوشته شده اند.

«ها کردن» مجموعه داستان موفق این نویسنده بود که میانه دهه ۸۰ چاپ شد و دیگر کتاب‌هایی هم که پس از آن منتشر شدند، ادامه راه هوشمندزاده در همین مسیر بودند.

مجموعه داستان «روی خط چشم» ۱۰ داستان کوتاه را در بر می گیرد که عناوین شان، حروف الفبای فارسی هستند. نام این داستان‌ها به این ترتیب است: ر، س، ع، ب، ی، م، پ، ل، ن، ش. این داستان‌ها از حیث ساختار، به هم وابسته اند اما می توان به طور مستقل مطالعه شان کرد. آن چه در این داستان‌ها به چشم آید، جهان فکری این نویسنده در ارتباط با انسان‌ها و اشیای امروزی است.

شروع هرکدام از داستان‌های کتاب پیش رو با یک اتفاق پیش پا افتاده همراه است اما این اتفاق دم دستی، کل متن داستان را به تسخیر در می آورد...

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها