موانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان بوشهر برطرف شود

مسئول بازرسی و نظارت اصناف کرج از برخورد با گرانفروشان بازار شب یلدا در این شهرستان خبر داد.

موانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان بوشهر برطرف شود

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، از بوشهر، روح‌الله نصرتی صبح امروز در سی‌وسومین نشست علنی شورای شهر بوشهر با تاکید بر توسعه سرمایه‌گذاری و ترغیب سرمایه‌گذاران اظهار داشت: شهر بوشهر در حوزه‌های مختلف دارای ظرفیت‌های مهم و جذابی است که باید زمینه مشارکت سرمایه‌گذاران در این عرصه فراهم شود.

عضو شورای شهر بوشهر سرمایه گذاری را یکی دغدغه‌های شورا دانست و تصریح کرد: با توجه به جذابیت‌ها و قابلیت‌های مهم سرمایه‌گذاری در شهر بوشهر، موانع مشکلات این عرصه باید برطرف شود.

وی با تاکید بر تسریع در صدور مجوز برای امر سرمایه‌گذاری گفت: پاسخ برخی استعلامات در عرصه سرمایه‌گذاری برای صدور مجوز لازم مدت‌ها زمان‌بر است و این مهم انگیزه سرمایه‌گذاران را کاهش می‌دهد که لازم است برای صدور مجوزهای لازم ضمن تعیین موعود مقرر، زمان آن کوتاه شود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای بوشهر بر ضرورت تعامل دستگاه‌های اجرایی با شورای شهر برای تسریع در روند برنامه‌های سرمایه‌گذاری تاکید کرد و افزود: نشست تخصصی با مدیران دستگاه‌های اجرایی در دستور کار شورای شهر بوشهر قرار دارد که امید می‌روند صدور مجوز در امر سرمایه‌گذاری تسریع شود.

نصرتی با بیان اینکه باید موانع و تنگناهای سرمایه‌گذاری در بوشهر آسیب‌شناسی شود خاطر نشان کرد: در خصوص سرمایه گذاری در شهر بوشهر باید آسیب شناسی دقیقی انجام شود چراکه در این راستا آسیب‌هایی وجود دارد که باید احصاء شده و در راستای رفع آن سیاست گذاری مناسبی انجام شود.

وی، درآمدهای پایدار در شهرداری بوشهر را یک ضرورت دانست و گفت:برای برون رفت از مشکلات اقتصادی باید به سمت درآمدهای پایدار حرکت کرد و مهمترین منبعی که می‌تواند شهرداری را از تنگنا اعتباری عبور دهد سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت مردمی در اداره شهر است.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها