بیش از ۵۷۰۰ هکتار زمین در کرمان از زمین‌خواران پس گرفته شد

استاندار کرمان گفت: اگر می‌خواهید برای عمران و آبادانی این شهر کار کنید باید بدون ملاحظات سیاسی و به دور از منافع شخصی از گسترش شهر جلوگیری کنید.

بیش از ۵۷۰۰ هکتار زمین در کرمان از زمین‌خواران پس گرفته شد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، از کرمان ، علیرضا رزم‌حسینی صبح امروز در آئین تقدیر شهردار پیشین و معرفی شهردار جدید شهر کرمان که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حسن‌ علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزار شد با اشاره به اینکه در دولت یازدهم شهردار پیشین خدمات ارزنده‌ای را برای شهر کرمان انجام داده است، اظهار داشت: کرمان در گذشته یکی از شهرهای مهم در کشور بوده است که وجود کاروانسراهای متعدد حکایت از این نقش پررنگ در گذشته دارد.

وی با اشاره به پیشینه تاریخی کرمان افزود: دانشگاه 700 ساله قبه سبز اولین دانشگاه جندی شاپور بود که در کرمان برپا شد.

استاندار کرمان گفت: شهر کرمان امروز 13 هزار هکتار وسعت داشته و با 700 هزار نفر جمعیت که نشان از احداث شهرک‌های جدید و توسعه این شهر است.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه امروز بار پروژه‌های نیمه‌تمام و سنگین بردوش این شهر است تصریح کرد: باید به بافت قدیمی توجه کرد و در راه‌اندازی پروژه‌های جدید در بافت قدیمی تمامی جنبه‌ها در نظر گرفته شود.

وی از باز پس‌گیری 5 هزار و 754 هکتار زمین در سطح استان کرمان از زمین‌خواران در سالجاری خبرداد و گفت: اگر می‌خواهید برای عمران و آبادانی این شهر کار کنید باید بدون ملاحظات سیاسی و به دور از منافع شخصی از گسترش شهر جلوگیری کنید.

استاندار کرمان با بیان اینکه در دولت حاضر دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در رابطه با توسعه و پیشرفت استان کرمان کار کنند زیرا کرمان نیازمند توسعه و پیشرفت است تصریح کرد: در دولت یازدهم 110 جلسه مربوط به حوزه شهری برگزار شد.

وی با بیان اینکه در دولت حاضر به صورت قرضی کار می کنیم گفت: اگر بخواهیم با پول نقد کار کنیم نمی‌توانیم پروژه‌های بزرگ را در سطح شهر کرمان و استان اجرا کنیم.

رزم‌حسینی با تاکید بر اینکه استانداری کرمان وظیفه خود می‌داند که از شورا و شهردار جدید حمایت کند گفت: این حمایت همراه با مسئولیت‌پذیری است.

وی با بیان اینکه شعار ما برای خدمت به مردم برپایه ولایت و توسعه و سیاست ما سیاست میانه‌روی و اعتدال است، افزود: مثلث توسعه اقتصادی به دنبال انسجام‌بخشی دستگاه‌های دولتی در امر توسعه و پیشرفت استان کرمان است.

استاندار کرمان خطاب به مدیران استان با بیان اینکه اگر می‌خواهید راه شهدا را به صورت واقعی دنبال کنید باید وقتتان را وقف خدمت به مردم کنیم، افزود: اگر بدون منفعت‌طلبی و ملاحظات سیاسی خود را وقف خدمت کنیم می‌توانیم در مسیر توسعه و پیشرفت گام برداریم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها