آتش‌سوزی کارگاه تولید مبل و صندلی در چهاردانگه/ حادثه تلفات جانی نداشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از آتش‌سوزی کارگاه یک‌هزار متری تولید مبل و صندلی در شهرک صنعتی «چهاردانگه» خبر داد.

آتش‌سوزی کارگاه تولید مبل و صندلی در چهاردانگه/ حادثه تلفات جانی نداشت

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، سیدجلال ملکی اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه مبل‌سازی در شهرک صنعتی چهاردانگه بامداد یکشنبه به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد، که بلافاصله ایستگاه شماره 12 به همراه چندین دستگاه تانکر آب به محل اعزام شدند.

وی با بیان این که حادثه در محدوده خارج از پوشش سازمان آتش نشانی شهرداری تهران است و آتش‌نشانان تهرانی به عنوان نیروی کمکی به محل اعزام شدند، گفت: آتش نشانی چهاردانگه در محل آتش سوزی که سوله ای به وسعت حدودا 1000 متر بود، مشغول عملیات بود، که آتش‌نشانان تهرانی به محل رسیدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: این سوله مسقف کارگاه تولید و نگهداری مبل و صندلی بود، که آتش در آن شعله ور بوده و در زمان رسیدن آتش‌نشانان، شعله ها از زیر سقف بیرون می زد و املاک دیگر که برخی مسکونی نیز بود، در مجاورت این سوله قرار داشت و آتش در حال سرایت به این املاک بود.

ملکی اضافه کرد: آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود را آغاز کردند و بسیار سریع آتش را تحت کنترل خود درآورده و در بخش هایی برای دسترسی به کانون آتش سوزی مجبور شدند، قسمتی از دیوارها را شکاف دهند.

وی افزود: با عملیات خوب همه آتش‌نشانان از سرایت آتش جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت، گفت: اما به نظر می آید خسارات مالی زیادی به محل وارد شده باشد.

ملکی گفت: آتش‌نشانان تهران ساعت 2:10 بامداد و پس از خاموش شدن آتش، محل را برای لکه گیری، براورد خسارت و بررسی علت حادثه تحویل آتش‌نشانان چهاردانگه داده و به ایستگاه خود بازگشتند.

منبع: فارس

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها