نوبخت: آماده‌ایم افزایش مالیات، قیمت بنزین و حذف یارانه در بودجه ۹۷ را متعادل‌تر کنیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه برای همفکری با نمایندگان در خصوص افزایش قیمت حامل‌های انرژی، مالیات و حذف یارانه دهک‌های بالا و متعادل کردن آنها در بودجه ۹۷ اعلام آمادگی کرد.

نوبخت: آماده‌ایم افزایش مالیات، قیمت بنزین و حذف یارانه در بودجه ۹۷ را متعادل‌تر کنیم

به گزارش خبر فوری به نقل از انتخاب ، رئیس سازمان برنامه و بودجه برای همفکری با نمایندگان در خصوص افزایش قیمت حامل‌های انرژی، مالیات و حذف یارانه دهک‌های بالا و متعادل کردن آنها در بودجه ۹۷ اعلام آمادگی کرد.

مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حضور نوبخت در جلسه صبح امروز (یکشنبه) این فراکسیون اظهار کرد: در این جلسه بحث‌هایی درباره افزایش قیمت حامل‌های انرژی و مالیات در بودجه ۹۷ و همچنین حذف دهک‌های بالای درآمدی از دریافت یارانه مطرح شد.

وی افزود: ما مخالف حذف یارانه دهک‌های بالا نیستیم اما حذف ناگهانی ۳۱ میلیون نفر از دریافت یارانه، افزایش قیمت حامل‌های انرژی و مالیات‌ها موضوعی است که جامعه کشش آن را ندارد و نمی‌توان آن را در یک مقطع انجام داد.

به گفته وی، محمدباقر نوبخت پس از استماع نظرات نمایندگان و ارائه توضیحاتی درباره لایحه دولت عنوان کرده که این پیشنهاد دولت است اما دولت آمادگی دارد در این زمینه با نمایندگان همفکری کند تا این موارد در بودجه ۹۷ متعادل‌تر شود.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • جعفریان
    0

    آقای نوبخت اگر شما هم با وسایل حمل ونقل عمومی در سطح شهر جابجا می شدید و مایحتاج زندگی خود را با حقوق کارمندی و کارگری تهیه می نمودید مسلما جزو معترضین به این افزایش قیمت ها بودید بطور حتم شکم سیر از گرسنه خبر ندارد پس سخنان حکیمانه اتان قیاس مع الفارق است پس رونق اقتصادیتان کجا رفت ؟ کاهش ارز و ثبات اقتصادیتان کجاست ؟ ایجاد فرصت شغلیتان کجاست ؟ و هزاران دروغی که به این ملت همیشه در صحنه گفته شده و دریغ از یک ارزن عمل

  • بی نام
    0

    ۲ریال دادین به مردم هرروزیه فکری میکنین که چطور این ۲ ریال قطع کنین اما خبری از این اختلاسها نیست پولهایی که خرج سوریه یمن لبنان میشه اونا چیزی نیست مملکت رابه نابودی کشیدین ول کنین برید خدا بامرز شاه پس کو اون آب وبرق مجانی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها