فال روزانه یکشنبه 26 آذر 1396

فال روزانه یکشنبه 26 آذر 1396
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 26 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی قابل اعتماد، مهربان، خلاق و احساساتی هستید. لبخند هیچ گاه از لبان شما محو نمی شود و همین باعث می شود که خیلی راحت با دیگران ارتباط برقرار کرده و دوست شوید. شما باهوش و با استعداد هستید، اما اگر می خواهید تمام این ویژگی های مثبتی که دارید به کارتان بیایند باید لجبازی و تکبر را کنار بگذارید. اگر می خواهید پاداش تلاش هایتان را به صورت پایدار و طولانی مدت به دست بیاورید الان بهترین زمان است برای این که تمام توان و قدرت خود را به کار بگیرید و به نتیجه ی مورد نظرتان برسید. اعضای خانواده تان شما را مورد حمایت خود قرار داده و در گرفتن تصمیم های مهم با شما همفکری خواهند کرد. سلامتی خودتان در وضعیت خوبی قرار دارد اما ممکن است وضعیت سلامتی یکی از دوستان و یا اعضای خانواده تان باعث نگرانی شما شود. یک سفر دور دست که احتمالا به مقصد خارج از کشور خواهد بود منافع مالی زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت و فرصت آشنایی با افراد مهم و تأثیرگذاری را برای شما فراهم خواهد کرد که شاید حتی نیمه ی گمشده ی خود را هم در میان آنها پیدا کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز هیچ چیز را زیاد جدی نگیرید. شاید اطرافیانتان در انتخاب کلمات زیاد احتیاط نداشته باشند و با گفته هایشان به احساسات شما آسیب زده و حتی قلبتان را بشکنند، اما به نفعتان است که خیلی در حرف هایشان به دنبال معن و منظور خاصی نگردید. تجزیه و تحلیل بیش از اندازه ی این وضعیت می تواند شما را دچار شک و تردید هایی کند که هیچ پایه و اساس واقعی ندارند. شما امروز برای رسیدن به هدف خود چنان شور و هیجانی دارید که به شما اجازه نمی دهد رفتاری منطقی داشته باشید و همین باعث دور افتادن شما از هدفتان خواهد شد. بهتر است سعی کنید کمی بیشتر به احساسات خود مسلط باشید!
فـال روزانـه - Daily Omen
شما در انتظار چیزی بوده اید ولی زمان بندی شما مشکل داشته و درست نبوده است، اما حالا دیگر نوبت شما فرا رسیده است. شاید یک مانع ذهنی یا فیزیکی سر راه شما وجود داشته است. دیگر جای صبر کردن نیست، تا فرصتتان را از دست نداده اید دست به کار شوید و به جای بهانه تراشیدن و کنار ایستادن برای به دست آوردن خواسته هایتان تلاش کنید. هر چقدر که بیشتر زحمت بکشید پاداش بزرگتری به دست خواهید آورد. اگر می خواهید در مورد افکار خود با دوست مورد اعتماد خود صحبت کنید و تأیید او هم برایتان اهمیت زیادی دارد بهتر است پیش از بیان افکارتان در انتخاب کلمات دقت بیشتری به خرج دهید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز خودتان را بیش از حد درگیر جزئیات نکنید. اگر بیش از اندازه درگیر خرده کاری ها شوید، اصل مطلب را فراموش کرده و نخواهید توانست آنطوری که باید و شاید کارهایتان را به انجام برسانید. البته که توجه به جزئیات از اهمیت زیادی برخوردار است، اما به شرطی که مزاحم به انجام رسانیدن اصل کار نشود. به جای این که نگران چیزهای پیش پا افتاده و بی اهمیت شوید سرعت عمل خودتان را کمی بالا ببرید. شما احساس می کنید که اطرافیانتان امروز اصلا شما را درک نمی کنند و اصلا به حرف هایی که می زنید دقت نمی کنند، اما راستش را بخواهید مشکل بیشتر از روش شما در ارائه ی افکار و صحبت هایتان است، کمی بیشتر دقت کنید!
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز شما خیلی پر حرف شده اید، اما این اصلا غیر طبیعی نیست. شما حرف های زیادی برای گفتن دارید، پس چراباید سکوت کنید؟ درست است که شما معمولا آدم کم حرفی هستید، اما وقتی هر از گاهی پرحرفیتان گل می کند لزومی ندارد که جلوی خودتان را بگیرید، فقط باید مواظب باشید چه حرفی را در برابر چه کسی به زبان می آورید. شما می خواهید دیگران برای شما و خواسته هایتان ارزش قائل شوند و به دست آوردن این ارزش و اعتبار اصلا کار سختی نیست، فقط باید یاد بگیرید پیش از هر کس دیگری خودتان برای خود ارزش و احترام قائل شوید. سرتان را بالا بگیرید و به آنچه هستید افتخار کنید. اگر این روش را در پیش بگیرید خیلی زود به خواسته تان خواهید رسید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز چسبیدن به کارها و مسئولیت هایی که به عهده دارید و به انجام رساندن آنها ممکن است برای شما کمی سخت تر از همیشه باشد. شاید دلیل پیش آمدن این وضعیت از بین رفتن دقت تمرکز شما باشد. اگر مشکلتان این است زیاد نگران نباشید. گاهی هیچ اشکالی ندارد اگر تمرکز چندانی نداشته باشید! به خودتان سخت نگیرید و از روزتان لذت ببرید، کمی به خودتان استراحت بدهید تا ذهنتان آرام شود و ثبات مجدد پیدا کند. امروز شما این توانایی را دارید که آزاردهنده ترین حرف ها را هم به شکلی به زبان بیاوید که طرف مقابلتان ناراحت نشود، از این فرصت استفاده کرده و با احتیاط و ملایمت در مورد مشکلاتی که در رابطه ی عاطفیتان وجود دارند با عشقتان صحبت کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز حتی اگر هیچ کاری برای انجام دادن ندارید در خانه نمانید. بروید بیرون و از این روز زیبا لذت ببرید. اگر می توانید از کار کردن فرار کنید و به خودتان استراحت بدهید. امروز روز خیلی خوبی برای خوش گذرانی است، به یک جای جدید بروید و یا با دوستانتان به یک پیاده روی طولانی بروید. شما انرژی خیلی زیادی را در وجود خود احساس می کنید، آن را با دیگران هم به اشتراک بگذارید و از دیدن انتقال این انرژی به دیگران انرژی بگیرید. هر از گاهی بد نیست از کارهای تکراری روزمره فاصله گرفته و کمی ماجراحویی کنیم. خوشبختانه شما امروز کارهای خیلی اضطراری و مهمی ندارید و می توانید از این فرصت بیشترین بهره ی ممکن را ببرید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز افکارتان را به روز کاغذ بیاورید. در دفتر خاطراتتان در مورد احساسات خود بنویسید و یا یک ایمیل طولانی برای یکی از دوستانی که برای مدتی از او بی خبر بوده اید بنویسید. خیلی در مورد سبک نوشتاریتان وسواس به خرج ندهید و بیشتر سعی کنید چیزهایی که در ذهنتان سنگینی می کنند را از این طریق تخلیه کنید. شاید خودتان در ابتدا متوجه نیاز شدیدی که به این کار دارید نباشید، اما همین که کار نوشتن را تمام کنید خواهید دید که بسیار سبک شده اید. امروز به ظاهر خودتان توجه بیشتری داشته باشید و تا می توانید به خودتان برسید و بهترین لباس هایتان را پوشیده و با دوستانتان به تفریح و خوشگذرانی بروید.
فـال روزانـه - Daily Omen
شما در بسیاری از زمینه های مختلف تحصص و تجربه ای فوق العاده دارید، پس این دانش و اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. خوشبختانه امروز دیگرن به حرف های شما دقت و توجه بیشتری دارند و می توانند از گفته هایتان بهره ی زیادی ببرند. شاید ندانید که دقیقا به چه شکلی باید صحبت کنید و از این شاخه به آن شاخه بپرید، اما هیچ اشکالی ندارند. این کار تجربه های جالبی را برای شما به همراه خواهد داشت و خودتان هم از انجام آن لذت خواهید برد. اگر احساس می کنید به کمی تفریح و استراحت نیاز دارید اشکالی ندارد اگر برخی کارهای غیر ضروریتان را برای بعد گذاشته و کمی خوش بگذرانید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز سعی کنید کمتر نگران دیگران و کارهایشان باشید. چه لزومی دارد که حتما تمام وقت و انرژی اضافه ی خود را صرف دیگران کنید؟! شما هم مثل هرکس دیگری باید زمانی را به خودتان و انجام کارهایی که دوست دارید اختصاص بدهید و امروز که برنامه ی کاریتان زیاد سنگین نیست فرصت فوق العاده ای برای انجام این این کار می توانید باشد. امروز داشتن کمی تنوع برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود، پس سعی کنید کاری را انجام دهید که برایتان جذاب است، اما تا به حال جسارت امتحان کردن آن را نداشته اید. در کمال تعجب خواهید دید که شما استعداد قابل توجهی در انجام این کار دارید و شاید حتی تصمیم بگیرید آن را به صورت حرفه ای ادامه دهید.
فـال روزانـه - Daily Omen
اگر امروز افکار و احساسات خود را به درستی بیان نکنید اطرافیانتان ممکن است این طور برداشت کنند که مشکلی در کار است. شخصی که دارد با شما حرف می زند با دیدن بی حوصلگی و حواس پرتی شما فکر خواهد کرد که حرف هایش برای شما کسل کننده هستند، در حالی که آنچه باعث این حال و روز شما شده است چیز دیگری است. سعی کنید در مکالماتی که با دیگران دارید نقش فعالی داشته باشید و طوری رفتار نکنید که طرف مقابلتان فکر کند که انگار دارد با دیوار حرف می زند. حتی اگر با نظرهای او موافق نیستید هم به خودتان این حق را بدهید که نظرات خود را بیان کنید و اصلا نگران قضاوت های مخاطبتان نباشید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز یک روز فوق العاده برای خرید کردن خواهد بود، پس با دوست هایتان قرار گذاشته و به بازار بروید و حتی اگر پول زیادی برای خرید کردن ندارید از دیدن اشیای زیبایی که پشت ویترین مغازه ها هستند لذت ببرید. اگر قصد خرید دارید از خریدن اجناس بی کیفیت و بیش از حد ارزان خودداری کنید. شما لیاقت این را دارید که از اجناس باکیفیت استفاده کنید، هرچند این کار کمی به جیبتان فشار بیاورد. در هر صورت حتی اگر هیچ چیزی نخرید هم از این بازارگردی و وقت گذراندن با دوستانتان لذت خواهید برد. اگر هنوز مجرد هستید و احساس تنهایی می کنید بهتر است کمی بیشتر احتیاط کنید و فقط برای فرار از تنهایی به اولین کسی که سر راهتان قرار می گیرد رضایت ندهید.
فـال روزانـه - Daily Omen
شما احساس می کنید که انگار در یک باتلاق گیر کرده اید و هر چقدر بیشتر تقلا می کنید بیشتر در گل فرو می روید. حتی اگر پیشرفتی هم داشته باشید از نظرتان این پیشرفت بیش از اندازه کند و بی اهمیت است. اینقدر خودتان را با این افکار بیهوده درگیر نکنید. وزن سنگینی از روی شانه های شما برداشته شده است و به زودی برای اوج گرفتن آماده خواهید بود و از لحاظ روحی هم به وضع عادی بازخواهید گشت. اگر می بینید سرعت پیشرفتتان بیش از اندازه کند است اصلا چرا امروز را تعطیل نمی کنید؟! رفتن به تفریح همراه با دوستانتان و حتی در خانه ماندن و لذت بردن از تنهاییتان در خانه باعث خواهد شد فردا را با حال خیلی بهتری شروع کنید.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها