حل مشکلات خوزستان نیازمند تشکیل جلسه با رییس‌جمهور است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای حل مشکلات موجود در استان خوزستان باید نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی استان به همراه استاندار خوزستان با رییس جمهور نشست مشترک تخصصی تشکیل دهند.

حل مشکلات خوزستان نیازمند تشکیل جلسه با رییس‌جمهور است

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس از شوش، آیت‌الله عبدالکریم فرحانی شامگاه شنبه در جمع سران طوایف و عشایر شوش، اظهار کرد: استان خوزستان نسبت به کویر متفاوت است، در زمین‌های کویری منابعی وجود ندارد، اما خوزستان دارای بهترین منابع آبی، خاکی و زیرزمینی است اما در عین‌حال فرزندان این استان بیکار هستند.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که اگر شخصی به فکر مردم باشد، در مقابل مشکلات خوزستان بی‌توجه نخواهد بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مسؤولان نباید برای مردم مشکلات جدید ایجاد کنند و ما این امر را نیز پیگیری کردیم، چراکه مقام معظم رهبری فرمودند که باید مشکلات مردم حل شود اما از طرفی برای مردم مشکلات جدیدی ساخته می‌شود که این امر صحیح نیست.

وی گفت: برای حل مشکلات موجود در استان خوزستان باید نمایندگان خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خوزستان به همراه استاندار با رییس جمهور نشست مشترک تخصصی تشکیل دهند.

آیت‌الله فرحانی افزود: باید در این نشست مسائل استان خوزستان در قالب مصوبه به‌صورت دقیق و کارشناسی شده بررسی شود و حق شرعی و قانونی به دشت وسیع خوزستان داده شود.

وی اظهار کرد: برخی مصوبات دولت کشاورزی، دام‌پروری و تالاب‌های استان خوزستان را نابود می‌کنند، دولتمردان باید در استان خوزستان آرامش ایجاد کنند، اما جریان‌های پدید می‌آیند که اضطراب به مردم وارد می‌کند و این مساله از اصل اشتباه است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: نباید از نجابت، دیانت و ارادت مردم نسبت به اسلام و انقلاب سوءاستفاده و این‌گونه به مردم خوزستان ظلم شود.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها