۱۵۰ میلیارد تومان در اجرای آب‌شیرین‌کن بوشهر سرمایه‌گذاری می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در اجرای طرح آب‌شیرین‌کن بوشهر به ظرفیت تولید ۳۵ هزار متر مکعب در شبانه‌روز ۱۵۰ میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری می‌شود.

۱۵۰ میلیارد تومان در اجرای آب‌شیرین‌کن بوشهر سرمایه‌گذاری می‌شود

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از بوشهر ، کیقباد یاکیده صبح امروز در بررسی جانمایی طرح آب‌شیرین‌کن 35 هزار متر مکعبی بوشهر با اشاره به اینکه این پروژه از بزرگترین تاسیسات آب شیرین‌کن در جنوب کشور است اظهار داشت: تامین آب استان بوشهر با اجرای طرح‌های آب شیرین‌کن مورد توجه ویژه است که در این راستا پروژه‌های آب‌شیرین‌کن بوشهر و کنگان به ظرفیت هر کدام 10 هزار متر مکعب اجرا و وارد مدار تولید قرار گرفته است.

وی با اشاره به اجرای سومین پروژه آب‌شیرین‌کن شهری استان بوشهر بیان کرد: این پروژه برای شهر بوشهر به ظرفیت 35 هزار متر مکعب طراحی شده است که البته بر روی تامین آب و توازن کلی توزیع آب استان موثر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه پروژه آب شیرین‌کن 35 هزار متر مکعبی بوشهر با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: مرحله نخست مناقصه این پروژه اکنون اجرا شده که پس از بررسی‌های فنی وارد مرحله بعدی می‌شود.

یاکیده از سرمایه‌گذاری 150 میلیارد تومانی در اجرای این پروژه خبر داد و گفت: در اجرای طرح آب‌شیرین‌کن بوشهر به ظرفیت تولید 35 هزار متر مکعب در شبانه‌روز 150 میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه یاد شده در مدت 2 سال اجرا می‌شود بیان کرد: در این راستا خط انتقالی به طول 15 کیلومتر طراحی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اینکه برای خط انتقال آب از تاسیسات آب‌شیرین‌کن 35 هزار متر مکعبی 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز است خاطر نشان کرد: برای اجرای این پروژه امسال 2 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که پیش‌بینی می‌شود 5 میلیارد تومان دیگر نیز به‌زودی تصویب شود.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها