باید تلاش کنیم تا شاهد تغییرات کیفی در رفتار و کردار دانش آموزان باشیم

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان در جشنواره موفقیت 4 آموزش و پرورش نا حیه یک شهرستان خرم آباد گفت: امروزه جامعه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند تحقق آرمان‌های تعیین شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

باید تلاش کنیم تا شاهد تغییرات کیفی در رفتار و کردار دانش آموزان باشیم

به گزارش خبر فوری به نقل از خبرآنلاین لرستان، خدانظر دریکوند در این جشنواره که عصر دیروز در سالن همایش بانک صادرات شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، افزود: هر سیستمی که در آن انسان‌های کارا و اثر بخش احساس کنند که دیده نمی شوند و انسان های کم کارو ناتوان احساس امنیت کنند ، سیستمی فاسد است و باید برای احیا و بازسازی آن برنامه ریزی کرد.

وی برگزاری جشنواره موفقیت 4 آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد را ابزاری کارا و اثر بخش برای دیده شدن موفقیت‌ها ، و روحیه تلاشگری برشمردو ادامه داد : در این جشنواره هاست که می‌توان به خوبی دریافت که جامعه فرهنگی صاحب علم ،دانش ، خلاقیت و نوآوری است.

دریکوند در ادامه تاکید کرد : امروز جامعه ما نیازمند اخلاق گرایی ،دوستی، برادری، نوع‌دوستی، دوری از تهمت و تجسس در زندگی خصوصی افراد است و باید به روح انسانی خود برگردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در ادامه ریشه و منشاء این حرکات غیر اخلاقی و انتشار اخبار غیر واقعی ، تهمت و تخریب را فراموش کردن خداوند ، بی تقوایی و نداشتن اخلاق عنوان کردو افزود: آموزش و پرورش با همه توانش تلاش خواهد کرد که موجب تغییر در رفتارها شود و به هیچ به حواشی و جنجال های حساب شده افراد مغرض اهمیت نخواهد داد .

دریکوند در ادامه تصریح کرد : باید تلاش کنیم به جایگاه واقعی خود دست یافته و شاهد موفقیت‌های بیش از پیش فرهنگیان و دانش‌آموزان لرستانی باشیم.

وی در ادامه سخنان خود بر این نکته تاکید کرد : وقتی انسان تلاش ، جدیت ، پشتکار ، خلاقیت و موفقیت همکاران و دانش آموزان را می بیند بی اختیار به وجد می آید و احساس شادی و غرور می کند . دریکوند مجموعه آموزش و پرورش را موفق و اثر بخش برشمردو تاکید کرد : وقتی انسان در جمع فرهنگیان و دانش آموزان موفق و پیشرو قرار می گیرد بی اختیار احساس غرور و موفقیت می کند و به حرکت و بالندگی دستگاه تعلیم و تربیت امیدوار تر می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه به ضرورت نهادینه شدن فرهنگ بیمه در بین فرهنگیان شد و افزود : گاهی مواقع اتفاقات بسیار تلخی برای همکاران فرهنگی و دانش آموزان رخ می دهد که با آینده نگری و پوشش بیمه ای مناسب می شود از عوارض منفی آنها کاست و برای روزهای سخت برنامه ریزی کرد . دریکوند به انعقاد بیمه آتش سوزی منازل فرهنگیان و بیمه مسئولیت مدنی مدیران اشاره کرد و ادامه داد : این بیمه ها با مبالغ بسیار محدود و در اقسازط بلند مدت برای حمایت از فرهنگیان و دانش آموزان منعقد شده و ضرورت دارد فرهنگیان با دید جامع کمک کنند تا از تحمیل خسارت های زیانبار به دانش آموزان و فرهنگیان جلوگیری شود.

گفتنی است: در این جشنواره با حضور مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از خانواده شهید فرهنگی شهید اسکندر نیازی ، تعدادی از خیرین ، چهره های موفق فرهنگی و دانش آموز تجلیل شد.

منبع: خبرآنلاین

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها