خبر خوش برای فرهنگیان/جهش بخش رفاهی و خدمات‌درمانی برای فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدواریم با خدمات و تعرفه‌های مناسبی که در اختیار فرهنگیان در این درمانگاه قرار می‌گیرد، شاهد ارتقاء بخشی از رضایت فرهنگیان باشیم.

خبر خوش برای فرهنگیان/جهش بخش رفاهی و خدمات‌درمانی برای فرهنگیان

خبر فوری / سید محمد بطحایی در حاشیه مراسم افتتاح درمانگاه فرهنگیان اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: درمانگاه شبانه‌روزی فرهنگیان اهواز یکی از پیشرفته‌ترین درمانگاه‌هایی است که برای خدمت‌رسانی به فرهنگیان در استان خوزستان تاسیس و راه‌اندازی شد.

وی افزود: یکی از مهمترین ویژگی‌های راه‌اندازی این درمانگاه، استفاده از منابع مالی غیردولتی است. با تمهیداتی که در این زمینه به کار گرفته شد، شاهد افتتاح این درمانگاه هستیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: امیدواریم با خدمات و تعرفه‌های مناسبی که در اختیار فرهنگیان در این درمانگاه قرار می‌گیرد، شاهد ارتقاء بخشی از رضایت فرهنگیان باشیم.

بطحایی عنوان کرد: یکی از سیاست‌هایی که آموزش و پرورش دنبال می‌کند، ارائه خدمات رفاهی و درمانی مناسب برای فرهنگیان است تا بتوانیم در شان یک فرهنگی در کشور به آن‌ها خدمات ارائه کنیم.

وی ادامه داد: برنامه های توسعه‌ای بسیار خوبی در استان و کشور در دست اجراست که ان‌شاالله در آینده‌ای نه چندان دور شاهد جهش بخش رفاهی و خدمات درمانی برای فرهنگیان در کشور خواهیم بود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: به دلیل ممنوعیت‌های قانونی که وجود دارد، از بخش اعتبارات دولتی، نه اعتباری برای انجام چنین کارهایی وجود دارد و نه اجازه‌ای که بتوان چنین مراکزی را احداث کرد.

بطحایی اظهار کرد: آنچه که در حال اتفاق افتادن است، این مراکز از محل منابع داخلی استانها و خیرینی که مشارکت می‌کنند، احداث می شوند.

وی افزود: امیدواریم با طبع بلندی که خیرین دارند، به همراه منابع داخلی استان‌ها، بتوانیم شاهد افتتاح چنین مراکزی باشیم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان‌کرد: در کل کشور در یک سال آینده مراکز متعددی افتتاح خواهد شد. این درمانگاه‌ها و مراکز خدمات درمانی به تدریج در حال افتتاح هستند.

همچنین صبح امروز، 25 آذرماه با حضور سیدمحمد بطحایی درمانگاه شبانه روزی فرهنگیان در شهرستان اهواز افتتاح شد.

درمانگاه شبانه روزی فرهنگیان اهواز با مساحت 2هزار متر مربع زیربنا و 1800مترمربع محوطه حیاط و پارکینگ، در خیابان 13 منطقه کیانپارس اهواز افتتاح شد.

این درمانگاه دارای بخش‌هایی از جمله، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، کلینیک تخصصی دندان پزشکی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، سونوگرافی، رادیولوژی، بخش عمومی و تخصصی، اورژانس و تزریقات و تراکم استخوان است.

اعتبار هزینه شده برای ساخت درمانگاه فرهنگیان در اهواز یک میلیارد و 500 میلیون تومان و از منابع اعتبارات نوسازی و بازسازی است./ ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • بهادری
    0

    کو خبر خوش ؟به به سرمستون کردین

  • سوسن مریدی
    0

    عجب خبری .2ماهه اسناد پزشکی را دادم بیمه دریغ از پول

  • فرهنگی تبریزی
    0

    عجب خبر خوشی ؟!!!!! اون بیمارستان در اهواز کجاست زود رزرو کنین که از تبریز و اردبیل و سیستان و بلوچستان و هر کجای کشور فرهنگیان بیاین اونجا کمی استراحت بکنند آره امکانات رفاهی فرهنگیان یعنی این ! ماشاء الله به این وزیر تلاشگر و با غیرت و عجب و عجب و عجب از چنین روزهایی !!!!!!!!!!!!!!! که هرگز به فکرمون هم نمی رسید.و یقینا از همان میوه های بهشتی هستن که هیچ چشمی ندیده و هیچ گوشی نشنیده .

  • فرهنگی
    0

    بازهم ازاون منت گذاشتنا بر سر فرهنگیان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها