انفجار گاز چند واحد مسکونی را تخریب کرد

انفجار گاز در کوی نبوت اهواز باعث تخریب یک خانه مسکونی شد.

انفجار گاز چند واحد مسکونی را تخریب کرد

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، کیومرث حاجی‌زاده منطقه خوزستان، اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۱ جمعه‌شب (۵ آبان) به علل نامعلوم کپسول گاز در یکی از منازل مسکونی منطقه کوی رمضان اهواز منفجر شد.

وی ادامه داد: شدت انفجار به حدی بوده که موجب تخریب دو یا سه واحد از منازل همجوار نیز شده است‌.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر تمامی دستگاه‌های امدادی از قبیل آتش‌نشانی، هلال احمر، اورژانس، شهرداری و نیروی انتظامی را جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام و بسیج کرده‌ایم.

حاجی‌زاده افزود: هم‌اکنون در حال رفتن به محل حادثه هستم و فعلا هیچ گزارشی از میزان تلفات احتمالی این حادثه به دست ما نرسیده است.

همچنین، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از خارج کردن چهار نفر از زیر آوار در حادثه انفجار گاز در کوی‌ رمضان خبر داد.

مقصود حق‌شناس با اشاره به حادثه امشب انفجار گاز در کوی‌ رمضان اظهار کرد: این انفجار گاز در یک منزل مسکونی واقع در در انتهای منبع آب به سمت فرعی سوم بلوار کوی رمضان رخ داد و موجب تخریب ابن منزل و تعدادی از منازل همجوار شد.

وی افزود: تا این لحظه چهار نفر توسط آتش‌نشانان از زیر آوار خارج شده‌اند. طبق اعلام حاضران در محل هنوز چند نفر از ساکنان این منازل زیر آوار هستند.

حق‌شناس ادامه داد: آتش‌نشانان در حال ایمن‌سازی محل و آواربرداری و جست‌وجو هستند اما متاسفانه حضور مردم و تماشاچیان کار آواربرداری را با مشکل روبرو کرده است‌.

وی گفت: یک نفر از ساکنین در زیر آوار توسط آتش‌نشانان پیدا شده ولی با توجه به حضور بی دلیل مردم امکان خروج وی وجود ندارد. شواهد نشان‌دهنده این است که وی فوت شده است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • عباس حسن پور
    0

    خیلی از این حادثه متاسف هستم در این گونه حواث که هر دلیلی داشته باشد. بازماندگان مظلوم تر ازبازماندگان حوادثی مانند زلزله هستند چون از لحاظ اتفاق شبیه زلزله است که تمام دار و ندارشان را از دست می دهند با این تفاوت که زلزله زدگان حامی دولتی و مردمی دارند و در این گونه حوادث بازماندگان بعد از امداد رسانی آتشنشانان رها می شوند و هیچ حامی قانونی و مردمی ندارند . نمونه آن در تهران و محله خلیج فارس وجود دارد که هنوز بعد یک سال بازماندگان آواره هستند و خانه ها بصورت ویران رها شده اند و هیچ کس مسولیت قبول نمی کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها