دولت دوازدهم اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارد/ پرداخت حقوق‌های نجومی را قانونی کردند/ میزان حقوق مسؤولان 2 برابر شده!

نماینده ادوار مجلس گفت: متأسفانه کسانی که شعار پیگیری حقوق نجومی را می‌دادند نه تنها پیگیری نکردند بلکه حقوق‌های میلیونی را در چارچوب قانون تصویب کردند.

دولت دوازدهم اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارد/ پرداخت حقوق‌های نجومی را قانونی کردند/ میزان حقوق مسؤولان 2 برابر شده!

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، موسی‌الرضا ثروتی در بجنورد با اشاره به لایحه بودجه 97 و هدف‌گذاری در اقتصاد مقاومتی گفت: دولت دوازدهم اعتقاد چندانی به اقتصاد مقاومتی ندارد و رویکرد سال 97 هم در چارچوب اقتصاد مقاومتی نمی‌گنجد.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی 24 بند اساسی دارد که بسیاری از آن از دید لایحه بودجه 97 پنهان مانده است.

نماینده ادوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که با برجام مشکلات بانکی برطرف نشده است گفت: متأسفانه هنوز دولت نمی‌تواند پول بیاورد و به‌جای دلارهای نفتی، ماشین و کالا از چین و کره جنوبی و هند وارد می‌کند تا جبران کند.

وی در خصوص بی‌اعتنایی دولت به اقتصاد دانش‌بنیان گفت: دولت دوازدهم 200 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی به این موضوع اختصاص داده است که به نظر می‌رسد این مبلغ بسیار ناچیزی است و دولت باید بیشتر از این‌ها شرایط تولید دانش‌بنیان را فراهم کند.

ثروتی خاطرنشان کرد: باید صادرات نفت را کاهش داد زیرا می‌توان از خام فروشی این نعمت گران‌بها جلوگیری کرد و آن را در درون کشور تبدیل به انواع فراورده‌ها کرد.

نماینده مردم بجنورد در سه دوره هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی سیاست‌گذاری دولت دوازدهم در لایحه بودجه 97 را همانند سال گذشته عنوان کرد و گفت: بودجه سال آینده با امسال هیچ تفاوتی ندارد و متأسفانه دولت بدون توجه به مصوبات مجلس و اقتصاد مقاومتی پیش می‌رود.

ثروتی ادامه داد: هزینه‌های جاری نهاد ریاست جمهوری دو برابر شده است و متأسفانه کسانی که شعار پیگیری حقوق نجومی را می‌دادند تنها پیگیری نکردند بلکه مصوبات خود را قانونی کردند و حقوق‌های میلیونی را در چهارچوب قانون تصویب کردند.

وی گفت: هم‌اکنون میزان حقوقی که مسؤولان و وزرای دولتی می‌گیرند دو برابر شده است.

نماینده ادوار در مجلس شورای اسلامی در انتقاد به مصاحبه استاندار خراسان شمالی مبنی بر این‌که 5 میلیارد دلار فاینانس به استان وارد شده است گفت: هیچ ارزی به استان نیامده و 5 میلیارد دلار دروغ است و باید برای مردم شفاف‌سازی شود.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها