زلاتان همچنان از ناحیه زانو مشکل دارد

مهاجم سوئدی شیاطین سرخ از ناحیه زانو همچنان دچار مشکل است.

زلاتان همچنان از ناحیه زانو مشکل دارد

به گزارش خبر فوری ، زلاتان ابراهیموویچ پس از هفت ماه دوری از میادین به خاطر مصدومیت از ناحیه لیگامنت به مستطیل سبز بازگشت و در پیروزی 4 بر یک منچستریونایتد مقابل نیوکاسل در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس به عنوان بازیکن جانشین به بازی آمد. ایبرا در حالی به میادین مسابقه بازگشت که مشکل زانوی او همچنان بر قوت خود باقی است.

بر اساس گزارش نشریه «سان»، به نظر می‌رسد زلاتان زودتر از موعد مقرر به مستطیل سبز بازگشته و همین باعث شده تا دوباره از ناحیه زانو دچار مشکل شود. ایبرا از زمانی که به شرایط بازی رسیده، مجموعاً 73 دقیقه در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم به میدان رفته و در گلزنی هم ناکام بوده است.

«سان» در ادامه نوشت؛ ژوزه مورینیو اخیراً دو بار زلاتان را از تمرین گروهی بیرون کشیده و از خواسته تا به صورت انفرادی بر روی آمادگی جسمانی خود به خصوص زانویش کار کند. منچستریونایتد بر این باور است که زلاتان 36 ساله دیگر آن بازیکن سابق نخواهد بود. او فصل گذشته در 46 بازی از رقابت‌های مختلف 28 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند و بهترین گلزن این تیم بود.

از آنجایی که روملو لوکاکو آمادگی ابتدای فصل خود را ندارد و دچار افت شده است، به نظر می‌رسد ژوزه مورینیو در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در فکر جذب مهاجمی جدید باشد.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها