نقش مردم در حوزه فعالیت‌های قرآنی پررنگ‌تر شود

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: نقش مردم در حوزه فعالیت‌های قرآنی پررنگ‌تر شود.

نقش مردم در حوزه فعالیت‌های قرآنی پررنگ‌تر شود

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس از اراک، محمدرضا منصوری بعد از ظهر امروز در نشست اعضای مجمع خیرین قرآنی ساوه اظهار کرد: قرآن کتاب انسان‌ساز و سرنوشت‌ساز بشریت است، اما متأسفانه در جامعه اسلامی آن‌طور که باید و شاید به مباحث قرآنی پرداخته نمی‌شود.

وی تصریح کرد: حوزه قرآنی متأسفانه همواره مورد مظلومیت قرار گرفته و کمتر به آن توجه شده است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس بر لزوم افزایش برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی در کشور تأکید کرد و ادامه داد: توسعه فرهنگ قرآنی به عزم ملی و اراده هماهنگی نیازمند است که امیدواریم با عملیاتی شدن این مهم شاهد رشد فرهنگ قرآنی در جامعه باشیم.

منصوری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور تأکید کرده است اما تا محقق شدن این فرامین فاصله بسیاری داریم که می‌طلبد دستگاه‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط تلاش خود را دوچندان کنند.

وی اظهار کرد: مشارکت مردم در حوزه امور قرآنی ارزشمند است، اما باید بیش از پیش شاهد حضور و مشارکت مردم در امور قرآنی باشیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با تأکید بر اینکه نقش مردم در حوزه فعالیت‌های قرآنی باید پررنگ‌تر شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر مردم مسئولان و حاکمیت نیز باید به درستی به وظایف خود در امور قرآنی بپردازند.

منصوری با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ دینی و قرآنی مهم‌ترین نیاز امروز جوامع است ادامه داد: این فرهنگ می‌تواند بسیاری از توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کند.

وی بر لزوم مشارکت هرچه بیشتر خیرین ساوه در امور قرآنی تأکید و اظهار کرد: ساوه همواره در امور خیر در همه عرصه‌ها پیشرو و پیشگام بوده و باید در فعالیت‌های قرآن نیز حضوری درخشان داشته باشند.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها