دستگیری ۱۲۰ قاچاقچی و معتاد در عملیات ۴۸ ساعت گذشته پلیس قم

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در عملیاتی 120 قاچاقچی و معتاد در 48 ساعت گذشته در قم دستگیر و بیش از 140 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

دستگیری ۱۲۰ قاچاقچی و معتاد در عملیات ۴۸ ساعت گذشته پلیس قم

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، سرهنگ صیاد درویشی در محل پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح عملیاتی فتح با حضور بیش از 300 نفر در قم اجرا و در عملیات 48 ساعت گذشته 140 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت: این طرح در راستای ارتقای امنیت روانی شهروندان، مبارزه با توزیع و عرضه‌کنندگان مواد مخدر و نیز مهار و کنترل سایر جرائم مرتبط با مواد مخدر انجام می‌گیرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه 40 نفر از دستگیرشدگان در این طرح خرده‌فروش مواد مخدر هستند، ادامه داد: در این عملیات حدود 100 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و 41 کیلوگرم نیز از نوع حشیش کشف شد.

سرهنگ درویشی با بیان محله محور بودن عملیات‌ها که در قالب طرح قدر اجرا می‌شود، گفت: قطعاً این طرح به‌صورت مستمر اجرا و پلیس با شناسایی نقاط آلوده به مواد مخدر نسبت به دستگیری و پاک‌سازی این محلات اقدام خواهد کرد.

منبع: تسنیم

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها