۶۰ میلیارد ریال برای توسعه بیمارستان نمازی شیراز هزینه شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز هزینه ۶ میلیارد تومانی برای صرف ۱۵ پروژه درمانی و عمرانی در توسعه بیمارستان نمازی را یکی دیگر از دستاوردهای مهم این دانشگاه توصیف کرد.

۶۰ میلیارد ریال برای توسعه بیمارستان نمازی شیراز هزینه شد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از شیراز ، علی بهادر ظهر امروز در آئین افتتاح 15 پروژه عمرانی تجهیزاتی و بستری بخش‌های بیمارستان نمازی با بیان اینکه بخش‌های مختلف این بیمارستان ماهیانه در حال توسعه است، اظهار داشت: همواره تلاش می‌شود با تزریق بودجه دولتی و با حمایت‌های خیرین خدمات این بیمارستان را برای بیماران ارتقا دهیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز هزینه 6 میلیارد تومانی برای صرف 15 پروژه درمانی و عمرانی برای توسعه بیمارستان نمازی را یکی دیگر از دستاوردهای مهم این دانشگاه توصیف کرد وگفت: صبح روز یکشنبه دیداری با نمایندگان مجلس برگزار و برای تخصیص بیشتر بودجه دانشگاه علوم پزشکی شیراز رایزنی می‌شود.

محمدرضا ادارکی، رئیس بیمارستان نمازی شیراز با بیان اینکه با افتتاح بخش‌های مختلف این بیمارستان 80 تخت درمانی به تعداد تخت‌های این بیمارستان افزوده می‌شود، گفت: هم‌اینک بیمارستان نمازی با 45 بخش بستری و 40 بخش پاراکلینکی یکی از بزرگترین بیمارستان‌های فوق تخصصی و آموزشی کشور محسوب می‌شود که در تمام زمینه‌ها خدمات منحصر به‌فردی به بیماران ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه افتتاح این بخش‌ها سبب شد خدمات به بیماران افزایش یابد، گفت: نه تنها بیماران بومی بلکه تمام بیماران استان‌های همجوار از خدمات پزشکی تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان نمازی بهره‌مند می‌شوند.

به گفته رئیس بیمارستان نمازی سال گذشته برای توسعه بیمارستان نمازی 17.5 میلیارد تومان هزینه شده که از این مبلغ 8 میلیارد تومان از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی و 6.5 میلیارد تومان نیز از سوی خیرین و اداره اوقاف و امور خیریه تامین شده است.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بهرام زمردین
    0

    خدا به کسانی که کمک به بیمارستان میکند کمککند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها