گلستان در وضعیت قرمز کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به قرار گرفتن ۶ شهر استان در وضعیت قرمز کرونا، گفت: با افزایش شمار بیماران بستری استان، در مجموع گلستان به وضعیت قرمز کرونا بازگشت.

گلستان در وضعیت قرمز کرونا

عبدالرضا فاضل در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گلستان اظهار کرد: در ۶ هفته گذشته وضعیت خوبی از نظر شیوع کرونا در استان داشتیم اما در حال حاضر با کمی افزایش بیماران بستری در بیمارستان‌ها روبه‌رو هستیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۳۳۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۵۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه و ۲۹ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: شهرهای آزادشهر، بندر ترکمن، بندر گز، گرگان، مینودشت و مراوه‌تپه در وضعیت قرمز کرونا هستند.

فاضل افزود: رامیان، کلاله، گالیکش و گنبدکاووس در وضعیت نارنجی و مابقی شهرها در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند و با این تعداد، شمار جان‌باختگان ناشی از کرونا در استان به ۱۰۲۴ نفر رسید.

فاضل خاطرنشان کرد: طی دو هفته اخیر استان گلستان کمترین آمار فوتی کرونا را در سطح کشور داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: با توجه به روند افزایشی بیماران، نگران بالا رفتن بیماران بستری طی هفته‌های آینده هستیم که نیاز است مردم عزیز استان همکاری لازم را در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها