شهردار جدید برای توسعه و پیشرفت استان کرمان تلاش کند

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به پیشینه تاریخی، فرهنگی و مذهبی شهر کرمان گفت: شهردار جدید برای توسعه و پیشرفت استان کرمان تلاش کند.

شهردار جدید برای توسعه و پیشرفت استان کرمان تلاش کند

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، از کرمان ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر کرمان اظهارداشت: بخشی از ماموریت‌ها در حوزه نمایندگی ولیفقیه با همکاری شورای شهر محقق می‌شوند‌.

وی با اشاره به اینکه شهر کرمان یک شهر تاریخی است افزود: احیای فضاهای تاریخی و عمومی در شهر کرمان به نوعی به مجموعه شهرداری و شورای شهر وابسته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به پیشینه تاریخی، فرهنگی و مذهبی شهر کرمان تصریح کرد: شهر باید به سمتی سوق داده شود که با حفظ جایگاه تاریخی، فرهنگی و مذهبی این شهر که از قدیم به‌وجود داشته کرمان به سمت یک شهر ویژه حرکت کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه شهردار جدید نیروی با تجربه‌ای است و انرژی‌های جوانی در وی وجود دارد گفت: نیروی انسانی، مدیریت و اختیارات و بودجه سه ضلع یک مثلث کاری است که در حوزه شورای شهر و شهرداری کرمان باید وجود داشته باشد تا شهر کرمان به یک شهر ویژه تبدیل شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان تصریح کرد: نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در استان کرمان با توجه به جایگاه خود و به دور از همه دیدگاه‌های سیاسی با شورای شهر فعالیت خواهد کرد.

در این جلسه مهران عالم‌زاده شهرداری کرمان با اشاره به اینکه روح شهر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی است گفت: شهرداری و شورای شهر کرمان به پشتوانه نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در بخش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در حوزه شهری نیازمند است.

وی با اشاره به اینکه در کرمان قصد داریم که با رعایت شئونات شهری به فعالیت‌های هنری و اجتماعی بیشتر پرداخته شود خاطرنشان کرد: با حضور مردم شهر می‌توانیم حرکت‌های اجتماعی در حوزه شهری داشته باشیم.

عالم‌زاده با اشاره به نقش ائمه جمعه در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی گفت: شهرداری و شورای شهر کرمان خواستار مشارکت و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی با ائمه جمعه کرمان است.

در این جلسه حسین چناریان عضو شورای شهر کرمان اظهار داشت: روحیه مشارکت‌جویی مردم در توسعه شهری آنگونه که باید، نیست.

وی با اشاره به اینکه مشارکت امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان می‌تواند سبب تغییر نگرش، مشارکت مردم و پشتوانه مهمی برای تحول استان کرمان باشد.

چناریان با اشاره به اهمیت شهر کرمان در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... خاطرنشان کرد: در حال حاضر کرمان در جایگاه خودش نیست که مشارکت همه را می‌طلبد.

محمد فرشاد رئیس شورای شهر کرمان با اشاره به ابلاغ شهردار جدید گفت: آئین معارفه رسمی شهردار کرمان فردا برگزار می شود.

وی اظهار امیدواری کرد با آغاز به‌کار شهردار کرمان، تلاش برای حل مشکلات شهرداری کرمان افزایش پیدا کند و پروژه‌های شهر سرعت بیش‌تری بگیرند.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها