پرداخت ۸۷۱ وام ودیعه مسکن به مستأجران همدانی

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از پرداخت ۸۷۱ وام ودیعه مسکن به مستأجران همدانی توسط بانک‌های این استان خبر داد و گفت: در استان همدان ۱۰ هزار و ۸۰۰ برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کردند.

پرداخت ۸۷۱ وام ودیعه مسکن به مستأجران همدانی

داریوش حسینی با اشاره به طرح دولت برای کمک به مستأجران، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور دولت در راستای حمایت از مستأجران وام ودیعه مسکن را به تصویب رساند که در استان همدان تا پایان هفته گذشته ۸۷۱ مورد پرداخت شده است که امیدواریم سرعت بیشتری پیدا کند.

وی با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن نیز ۱۸ هزار و ۹۷۴ همدانی در سامانه ثبت نام کردند، یادآور شد: از بین متقاضیان ثبت نام شده در سامانه اقدام ملی مسکن ۱۴ هزار و ۹۰۴ همدانی حائز شرایط بودند.

حسینی با اشاره به اینکه ۲۰ پروژه اقدام ملی مسکن در استان همدان تعریف و تأیید شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون در استان همدان شرایط ۷۴۴۲ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن تأیید نهایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از الحاق ۶۸۰ هکتار به مساحت همدان خبر داد و گفت: به دستور استاندار همدان و پیگیری راه‌ و شهرسازی مقرر شد به منظور تأمین مسکن در استان همدان، ۶۸۰ هکتار به محدوده این استان الحاق شود.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها