تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت شهرداری بوشهر قرار دارد

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر بوشهر با تأکید بر تصویب لایحه بودجه سال آینده گفت: پروژه‌های نیمه تمام در اولویت اصلی بودجه سال ۹۷ شهرداری بوشهر قرار دارد.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت شهرداری بوشهر قرار دارد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، از بوشهر، روح‌الله نصرتی صبح امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های عمران شهری بوشهر با اشاره به تدوین لایحه بودجه شهرداری بوشهر اظهار داشت: برنامه محوری باید در اولویت طرح‌های سال آینده شهرداری بوشهر قرار گیرد که این مهم در اولویت بودجه شهرداری مورد توجه است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه محله محوری و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باید در اولویت اصلی بودجه سال 97 شهرداری بوشهر باشد بیان کرد: با توجه به فصل تدوین بودجه سال آینده شهرداری، انتظار می‌رود در راستای برنامه محوری که از جمله اولویت‌های مهم شورا و شهرداری است مقدمات و تعیین و تصویب بودجه سال 97 نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی از آمادگی شورای شهر برای فرآیند تصمیم‌گیری و تصویب بودجه شهرداری بوشهر خبرداد و افزود: یکی از اولویت‌های بودجه سال آینده شهرداری بوشهر، محله محوری در راستای ورود به محلات و توجه به مسائل و مشکلات آنها باید باشد.

نصرتی تاکید کرد: تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام شهرداری نیز یکی دیگر از اولویت‌های بودجه سال آینده شهرداری بندر بوشهر باید باشد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: انتظار می رود توجه به درآمدهای پایدار نیز در بودجه سال آینده شهرداری دیده شود.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها