اختلاف مرز مرتعی شهرستان‌های ارسنجان و پاسارگاد برطرف شد

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاسارگاد از برطرف شدن اختلاف مرز مرتعی بین این شهرستان با شهرستان ارسنجان خبر داد.

اختلاف مرز مرتعی شهرستان‌های ارسنجان و پاسارگاد برطرف شد

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی پاسارگاد ، حسن خسروانیان از حل اختلاف مرز مرتعی بین این شهرستان با شهرستان ارسنجان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه طی سنوات گذشته یکی از عوامل آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌ها ناشی از اختلاف‌های مرز مرتعی گمانه‌زنی می‌شد به جهت جلوگیری از چنین حوادثی حل این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مدیران، کارشناسان و نمایندگان مراتع منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های ارسنجان و پاسارگاد برای حل اختلاف مرز مرتعی مراتع روستای علی رسیده و طرح بناب ارسنجان پس از طی مسافت طولانی در ارتفاعات کوهستانی هم مرز هر دو شهرستان حضور یافتند.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاسارگاد با بیان اینکه در این ماموریت که هشت ساعت کوهپیمایی به همراه داشت تعدادی از مرتعداران نیز حضور داشتند، گفت: در این حضور برابر اسناد در سوابق موجود در پرونده مراتع و حضور دامداران، مرز هر دو مرتع مشخص شد.

خسروانیان با یادآوری اهمیت جنگل و فضای سبز به عنوان تفرجگاه برای انسان گفت: جنگل، پارک و فضای سبز در داخل و اطراف شهرها به مردم خسته از زندگی ماشینی و سر و صدای محیط این امکان را می‌دهد که بتوانند ایام فراغت را در این مکان به استراحت و تفریح بپردازند.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها