فال روزانه شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید فرصتی پیدا می‌کنید تا به یکی از آرزوهای دیرینه‌تان جامه عمل بپوشانید. دی ماه امسال را به خوبی و خوشی پشت‌سر می‌گذارید و در این ماه پولی به دست‌تان می‌رسد. در بهمن و اسفند امسال شرایطی مهیا می‌شود تا دستی به سر و وضع خانه و زندگی‌تان بکشید و لوازم منزل جدیدی خریداری نمایید. اردیبهشت سال آینده زمان تلاش و کوشش شما است و در این ماه بیشتر از همیشه کار کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید و این سال را به چراغ راهی برای سال‌های بعدی زندگی‌تان تبدیل نمایید.

فروردین

زودرنج نباشید و استقامت بیشتری در حل مشکلات به خرج دهید. به فردی که از شما درخواست پول دارد پاسخ منفی بدهید. به دلیل کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز مورد توجه دوستان و آشنایان قرار می‌گیرید. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار خاصی می‌کند تا زمینه خوشنودی شما را فراهم نماید.

اردیبهشت

رفتار محترمانه و همراه با ادب را با اطرافیان در پیش بگیرید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. مشکلاتی که با آن‌ها روبرو هستید را به کمک اطرافیان پشت‌سر بگذارید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و اعضای خانواده همیشه روی شما حساب باز می‌کنند. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا‌ده‌اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید. خبر خوشحال‌کننده‌ای امروز به دست‌تان می‌رسد و زمینه شادی شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند. خاطره‌های خوش گذشته امروز در ذهن شما زنده می‌شود و یادی از لحظه‌های شاد قدیم می‌کنید.

خرداد

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران کننده می‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. انسان حسودی هستید و چشم دیدن پیشرفت دیگران را ندارید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان از شما دوری بگیرند و کسی علاقه‌ای به نشست‌و‌برخاست با شما نداشته باشد. امروز زمان مناسبی است که بخل و حسد را کنار بگذارید و به اطرافیان ثابت نمایید که از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های آن‌ها از صمیم‌قلب لذت می‌برید. شرایطی مهیا می‌شود تا بعد از ظهر به همراه دوستان بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را تنها بگذارید وبیش‌از‌حد به ایشان سخت نگیرید.

تیر

خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند مشورت نمایید. انسان جذابی هستید و مهره‌مار دارید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان به‌سرعت مجذوب شما شوند. در نتیجه مواظب باشید که در دام هوا و هوس گرفتار نشوید و جذابیت بیش‌از‌حد، کار دست‌تان ندهد. به فردی بدهکار هستید و امروز موعد پرداخت بدهی‌تان سررسیده‌است، این بدهی را پرداخت نمایید و به این فرد ثابت نمایید که انسان خوش‌حسابی هستید. یکی از دوستان قدیمی امروز به دیدار شما می‌آید و لحظه‌های خوشی را در کنار وی تجربه خواهید کرد.

مرداد

انزوا و دوری از اجتماع را کنار بگذارید و با حضور در میان دوستان و آشنایان روحیه پیدا کنید. قصد انجام کار‌های مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کار‌های خیر است و با انجام این کار‌ها به لحاظ فکری به آرامش برسید. از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق‌زندگی‌تان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد. نظر‌های خود را به اعضای خانواده اعمال نکنید و به آن‌ها آزادی عمل دهید.

شهریور

اجازه ندهید کمرتان زیر بار مشکلات خم شود و با انجام کار‌های موردعلاقه‌تان، آرامش لازم برای مواجهه با مشکلات را بدست آورید. قصد انجام تغییر مهمی در منزل یا محل‌کار دارید، این تغییر را امروز انجام دهید و مطمئن باشید که فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. بار مشکلات را به تنهایی به دوش نکشید و غصه‌هایی که در دل نهان کرده‌اید را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا کار جدید و خلاقانه‌ای را انجام دهید. امروز افکار ناراحت‌کننده‌ای به ذهن شما می‌سد، اجازه ندهید این افکار روز شما را خراب کند. فردی که به او پول قرض داده‌اید، امروز قرض خود را پرداخت می‌کند.

مهر

فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. با فرصت مناسبی برای افزایش درآمد و سود بیشتر روبرو خواهید شد. عشقی آتشین انتظار شما را می‌کشد. روحیه‌ای خجالتی دارید و نظرهای‌تان را در میان جمع مطرح نمی‌کنید، این رویکرد نبود اعتمادبه‌نفس را در شما تقویت کرده و باعث شده تا دوستان و اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌باز نکنند. در نتیجه ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست و از امروز خجالت را کنار بگذارید و نظر‌های خود را با صدایی بلند و رسا در میان جمع مطرح نمایید. اعضای خانواده نظر‌های خود را به شما تحمیل می‌کنند، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کنید و استقلال فکری خود را به اطرافیان ثابت کنید. زود از کوره در نروید و اجازه ندهید مشکلات پیش‌پاافتاده شما را ناراحت کند.

آبان

روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و لحظه‌ای از رسیدن به اطرافیان غافل نمی‌شوید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد، اما گاهی اوقات زیاده‌روی می‌کنید و نیاز‌های خودتان را به توقع‌های اطرافیان اولویت می‌دهید. در نتیجه از امروز جانب اعتدال را در پیش بگیرید و در کنار توجه و رسیدگی به اطرافیان، به فکر خودتان هم باشید. پولی به دست‌تان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان از بین می‌رود. یکی از آشنایان در بستر بیماری گرفتار شده و حالش امروز اصلا خود نیست، در اولین فرصت به عیادت این فرد بروید و به ایشان اطمینان خاطر بدهید که لحظه‌ای از پرستاری و مراقبت وی دست نخواهید کشید. بار سنگین مشکلات را به تنهایی بر دوش نکشید و از آشنایان کمک بگیرید. کسی که بدخواه شما است زیر پای همسر یا عشق‌زندگی‌تان نشسته و قصد دارد تا دیدگاه ایشان را نسبت به شما تغییر دهد. در اولین فرصت این فرد را شناسایی کنید و اجازه ندهید نیت پلید خود را عملی سازد. فرد غریبه‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد و قصد آزار و اذیت‌تان را دارد.

آذر

برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید آرامش خود را حفظ کنید. از مشکلات فرار نکنید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز‌وفرود‌های زیادی دارد. حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. فردی از شما درخواست پول دارد، اما مطمئن باشید پولی که به وی قرض می‌دهید را هرگز بازپس نخواهد داد. اعضای خانواده را برای تفریح و گردش بیرون ببرید. فردی عاشق‌تان شده و امروز این عشق را با شما در میان می‌گذارد. پدر یا مادر درخواستی از شما دارند و امروز در اولین فرصت این خواسته را برآورده سازید.

دی

اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی دارید، شما را به فرد گوشه‌گیری تبدیل کند. یکی از آرزو‌های دیرینه تان امروز برآورده می‌شود. هدیه‌ای برای عشق‌زندگی‌تان بخرید و محبت خود را به ایشان ابراز کنید. صداقت بیشتری در رفتار و گفتار به خرج دهید. امروز وقت کم می‌آورید و فرصتی برای استراحت و تفریح نخواهید داشت. به فکر رسیدگی به سرووضع‌تان نیستید و ظاهری ژولیده و نامناسب دارید، امروز زمان خوبی است که این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به بعد دستی به سروروی‌تان بکشید و اجازه ندهید اطرافیان شما را به عنوان فرد بدلباس و بی‌سلیقه‌ای بشناسند.

بهمن

به مهمانی دعوت هستید و در این مهمانی بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. وقتی را برای اعضای خانواده کنار بگذارید و به آن‌ها ثابت کنید که به فکرشان هستید. تاکنون از صمیم‌قلب به کسی دل نباخته‌اید و طعم عشقی سوزان را نچشیده‌اید، اما امروز روز عاشقی شما است و به محبوبی دل خواهید باخت و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز را به روزی سرشار از لحظه‌های خوش تبدیل خواهد کرد. فرصتی از روز را به انجام کار‌های موردعلاقه‌تان اختصاص دهید.

اسفند

روحیه پرخاشگرانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و مطمئن باشید که کنار گذاشتن این روحیه زمینه سود و منفعت شما را فراهم می‌کند. احساس تنهایی که به آن گرفتار هستید را با بودن در کنار دوستان یا اعضای خانواده از بین ببرید. مدتی است که تصمیم مهمی را پشت‌گوش انداخته‌اید، امروز زمان مناسبی است تا تکلیف این تصمیم را روشن کنید و کاری که به نفع‌تان است را انجام دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. شخصیت جذابی دارید و امروز به لطف این روحیه، دوستان تازه‌ای پیدا خواهید کرد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها