شهادت ۴ فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست

در اعتراضات جدید به تصمیم رئیس جمهور آمریکا درباره قدس شریف، چهار فلسطینی روز جمعه در درگیری با نیروهای صهیونیستی به شهادت رسیدند.

شهادت ۴ فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست

به گزارش خبر فوری به نقل از خبرگزاری دانشجو مهمترین اخبار و رویدادهای سرزمین‌های اشغالی در دوازده ساعت گذشته به شرح ذیل است.

شهادت چهار فلسطینی
امدادگران فلسطینی اعلام کردند در اعتراضات جدید به تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، چهار فلسطینی روز جمعه در درگیری با نیروهای صهیونیستی به شهادت رسیدند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از رام الله، در تظاهرات صد‌ها نفر از فلسطینی‌ها در نوار غزه در نزدیکی دیوار حائل که مرز میان سرزمین‌های فلسطینی را با فلسطین اشغالی مسدود می‌کند، بر اثر تیراندازی نظامیان اسرائیلی ابراهیم ابوثریا، ۲۹ ساله و یاسر سکر ۳۲ ساله به شهادت رسیدند.

حمله صهیونیست‌ها به گزارشگر فوتبال در انگلیس
پس از این که گری لینیکر (Gary Lineker)، فوتبالیست پیشین و گزارشگر معروف فوتبال در انگلیس، تصاویری از خشونت‌های رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی را در توئیتر منتشر کرد، هواداران فلسطین اقدام او را ستودند، اما صهیونیست‌ها او را هدف حملات خود قرار دادند.
رسانه‌ها در انگلیس نوشتد یک گروه هوادار حقوق بشر در اسرائیل، ویدئوهایی از بدرفتاری و خشونت سربازان این رژیم را علیه ۱۸ کودک فلسطینی زیر ۱۸ ساله منتشر کرده بود که گری لینیکر، آن‌ها را در توئیتر منتشر کرد و همین موضوع خشم هواداران اسرائیل را برانگیخت.

درگیری بین جوانان فلسطینی و صهیونیست‌ها در شمال شرق قدس
درگیری مکرر بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در العیساویه واقع در شمال شرق قدس اشغالی همچنان ادامه دارد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها