۴۷ طرح گردشگری اشتغال‌زا در استان اردبیل آماده برای سرمایه‌گذاری است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۴۷ طرح گردشگری اشتغال‌زا برای سرمایه‌گذاری آماده است که در این زمینه حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران مبنای کار قرار گرفته است.

۴۷ طرح گردشگری اشتغال‌زا در استان اردبیل آماده برای سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از اردبیل، کریم حاجی‌زاده صبح امروز در جلسه بررسی روند رشد گردشگری در استان طی سال‌های گذشته در اردبیل اظهار داشت: اکنون 47 طرح گردشگری اشتغال‌زا برای سرمایه‌گذاری آماده است که در این زمینه حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران مبنای کار قرار گرفته است.

وی افزود: ساخت هتل و اقامتگاه‌های گردشگری بین راهی، آب درمانی و بوم‌گردی از جمله طرح‌های سرمایه‌گذاری است که هر کدام زمینه مناسبی برای ایجاد اشتغال هستند و اگر مورد بی‌توجهی واقع شود به طور حتم عواقب آن در افزایش معضل بیکاری بی‌تاثیر نخواهد بود که امیدواریم مورد توجه واقع شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: صنعت گردشگری در زمان دولت یازدهم با هدف اشتغال‌زایی مورد توجه قرار گرفته است و در صورت تحقق این سرمایه‌گذاری‌ها شاهد اشتغال‌زایی بیشتر در استان هستیم.

حاجی‌زاده درباره اشتغال‌زایی در حوزه صنایع دستی گفت: بیشترین اشتغال‌زایی اداره کل در حوزه صنایع دستی است و امسال میزان ‌اشتغال پیش‌بینی شده در این حوزه 785 نفر بود که تاکنون 423 مورد آن محقق شده است و انتظار می‌رود که اشتغال‌زایی به طور مطلوب در این زمینه محقق شود.

وی تصریح کرد: از مسئولان مربوطه و دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم در این زمینه نهایت همکاری و مشارکت را با ما داشته باشند و ما را در حل مشکلات و موانع پیش رو با ارائه راه‌حل‌های مناسب رهنمون شوند

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها