پیگیری افزایش کلینیک‌های زنان وخانواده در معاونت زنان

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر ضرورت افزایش کلینیک‌های زنان و خانواده از برنامه‌ریزی این معاونت برای افزایش تعداد این کلینیک‌ها خبر داد. 

پیگیری افزایش کلینیک‌های زنان وخانواده در معاونت زنان

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، معصومه ابتکار درباره اقدامات انجام شده از سوی معاونت زنان در امر سلامت زنان و بهداشت اظهار کرد: ما جلسه خوبی در این زمینه با وزیر بهداشت داشتیم و چهارچوب برنامه‌ای مشترک در این خصوص را نیز تعریف کردیم.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت ومعاونت زنان در یکسری از حوزه‌های مشترک با یکدیگر همکاری خواهند داشت، گفت: در گذشته نیز اقداماتی انجام شده که ادامه خواهد داست، بعنوان مثال مساله آموزش از مهم‌ترین محورهاست که امیدواریم بتوانیم در بحث خودمراقبتی که آموزش‌های مربوط به آن باید از سطوح دبستان آغاز شده و تا دانشگاه ادامه یابد، اقدامات بیشتری انجام‌شود.

ابتکار با بیان اینکه در مباحثی چون آموزش وهم‌افزایی در حوزه‌های حقوق فردی، ارتباطات و ... هم باید افداماتی را انجام دهیم، گفت: همکاری‌های ما تنها در حوزه بهداشت نیست اما مشخصا در این حوزه اقدامات مشترک خوبی با وزارت بهداشت در حوزه‌های مختلف با سلامت زنان انجام داده‌ایم.

معاون رییس جمهور در امور زنان وخانواده اضافه کرد: تقاضا و تلاش ما این است که برخی از پروژه‌ها وهمکاری‌های مشترکی که از دولت یازدهم آغاز شده ادامه و توسعه پیدا کند و امیدواریم که بتوانیم کلینیک‌های تخصصی سلامت زن و خانواده را که بسیار مساله مهمی در سلامت زنان است فراگیر شود، چراکه تعداد فعلی کلینیک‌ها کفایت نمی‌کند؛ گرچه این کلینیک ها فعالیت خوبی دارند اما تعدادشان کم است و باید بیشتر شود.

به گفته ابتکار، مساله آموزش‌های قبل و بعد از ازدواج هم موضوع مهمی است که بخشی از آن با همکاری وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها