تصادف خونین ۲ خودرو در محور خرمشهر به اهواز

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: برخورد دو دستگاه خودرو در محور خرمشهر- اهواز، سه کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف خونین ۲ خودرو در محور خرمشهر به اهواز

امین منصور با اظهار کرد: شامگاه چهارشنبه در ساعت ۲۳ و ۴۶ دقیقه گزارشی به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ آبادان مبنی بر بروز سانحه ترافیکی در ۳۰ کیلومتری محور خرمشهر به اهواز ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه مرکز ارتباطات نیز دو تیم از اورژانس پیش بیمارستانی خرمشهر را برای امداد رسانی به مصدومان اعزام کرد، افزود: این حادثه به علت برخورد دو خودرو پراید و پژو ۴۰۵ در جاده قدیم خرمشهر به اهواز رخ داد.

منصور با اشاره به اینکه مصدومان این حادثه همگی مرد بودند، در ادامه گفت: به علت شدت سانحه ترافیکی، سه نفر در دم جان باختند و سه نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: مصدومان پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه با حمایت‌های امدادی کارشناسان فوریت‌های پزشکی با آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ برای ادامه مداوا به بیمارستان ولی‌عصر خرمشهر منتقل شدند.

وی در پایان از اسامی فوت‌شدگان و مصدومان این حادثه خبر داد و افزود: عباس هاشمی ۳۰ ساله، رحیم حیدری ۳۰ ساله و سمیر همدانی ۲۲ ساله از مصدومان و سید محمد موسوی ۷۱ ساله، حسن همدانی ۲۶ ساله و ناجی عنافچه ۳۵ ساله از فوت‌شدگان این حادثه هستند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها