نمایندگان کاراته قم بر سکوهای کشور ایستادند

تیم‌های باشگاه‌های شهید زین‌الدین و کارن قم با مربیگری برادران سلطانی صاحب چهار مدال طلا، نقره و برنز شدند.

نمایندگان کاراته قم بر سکوهای کشور ایستادند

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از قم ، هفته پایانی لیگ‌های پایه که با رقابت چهار تیم صدرنشین هر رده از میان 38 تیم از سراسر کشور در رده‌های خردسالان، نونهالان و ترکیبی جوانه و آینده‌سازان در حالی به ایستگاه آخر رسید که در رده خردسالان تیم کارن قم با ترکیب محمدطاها حسینی، احسان پناهی و محمدمهدی سورانی ابتدا در مقابل توانست تیم آکادمی نوری را با نتیجه 11 بر صفر مغلوب کند و در رقابت فینال نیز تیم آکادمی حقیقی را با نتیجه 6 بر 5 شکست داد و فاتح سکوی قهرمانی اولین دوره این رقابت‌ها شد.

گفتنی است در همین رده تیم شهید زین‌الدین قم متشکل از محمدجواد هدیه لو، سجاد دهقانی، سینا دهقانی، محمدحسین علامی، محمد مسجدی و حسین رو شناس در نخستین رقابت مرحله نیمه‌نهایی مقابل آکادمی حقیقی در رقابتی نزدیک با نتیجه 6 بر 5 نتیجه را واگذار و بر جایگاه سوم ایستاد.

اما در لیگ رده نونهالان تیم کارن قم با ترکیب متین محمدی یکتا، محمد معین غلامی و رضا تلخابی در اولین رقابت تیم آکادمی حقیقی را با نتیجه 8 بر 3 از پیش رو برداشت سپس در بازی نهایی برابر تیم فروشگاه بزرگ میر شجاعی قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 7 بر 4 شکست دهد و قهرمان لیگ نونهالان کشور شود.

شایان‌ذکر است هفته پایانی لیگ ترکیبی جوانه و آینده‌سازان که هفته قبل برگزار شد تیم شهید زین‌الدین قم با ترکیب سید مجید وکیلی، سید علی مصباحی، محمدرضا محمودی و محمد کاشی پور پس از غلبه بر تیم آکادمی نیکای شیراز در فینال مقابل تیم ب آ شیراز مغلوب شد و بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد.

لازم به ذکر است تیم نونهالان باشگاه کارن توانست با تکرار قهرمانی خود در لیگ‌های کاراته کشور طی سه سال متوالی فاتح قهرمانی اولین دوره لیگ خردسالان کشور نیز شد تا قهرمان بلامنازع لیگ‌های پایه و مدعی معرفی ستاره‌های آتیه‌دار کاتا به تیم‌های ملی کاراته ایران باشد.

قابل‌توجه است که کاراته کاهای باشگاه شهید زین‌الدین نیز همواره از سال 89 فاتح سکوهای قهرمانی و نائب قهرمانی لیگ‌های پایه کشور بوده‌اند که ضمن کسب دو مدال نقره و برنز در لیگ‌های خردسالان و ترکیبی جوانه و آینده‌سازان سال جاری، با تزریق یک بازیکن کاتا و یک بازیکن کومیته به تیم ملی نوجوانان کاراته کشور یک مدال طلا و یک نقره در مسابقات آسیایی 2017 قزاقستان را برای میهن عزیزمان کسب کند.

حسین خدری و سید مجید وکیلی ملی پوشان این باشگاه به ترتیب مدال طلای کومیته انفرادی و اولین نقره تاریخ کاراته قم را در بخش کاتا به دست آورد.

حسین خدری و امیرحسین گل‌بهار دو کومیته کار صاحب‌نام باشگاه شهید زین‌الدین تیم پاس قم را در لیگ ترکیبی جوانه و آینده‌سازان همراهی می‌کردند که این تیم در جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

مربیگری تیم‌های مذکور بر عهده حسن، محمدمهدی، محمد و علی سلطانی بوده و غدیر هدیه لو، میثم داودآبادی، کریم افشار، علی صالح، رضا ایمانی و حسن غلامی نیز سرپرستی تیم‌ها را عهده‌دار بودند گفتنی است تیم‌های برادران سلطانی موردحمایت مالی شرکت آقا گل قم هستند.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها