ساخت بیمارستان 239 تختخوابی بروجن براساس استانداردهای جهانی استش

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمارستان 239 تختخوابی بروجن بر اساس استانداردهای جهانی در حال ساخت است.

ساخت بیمارستان 239 تختخوابی بروجن براساس استانداردهای جهانی استش

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، محمدجعفر علیزاده در جریان بازدید از بیمارستان در حال ساخت بروجن بیان کرد: از نگاه سازمان بهداشت جهانی؛ بیمارستان با معیارهای علمی، درمانی، اجتماعی و فرهنگی و عجین شده با زندگی مردم است که به این مسائل در بیمارستان بروجن توجه شده و از بیمارستان هایی است که بصورت ویژه کار شده است.


وی زمان آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان را سال 88 عنوان کرد و افزود: دلیل تاخیر در اجرای این طرح تخریب برخی بخشها و نوسازی دوباره حدود 25 درصد از فضای بیمارستان بر اساس همین استانداردها و توسعه شهر بروجن است.


علیزاده افزود: با توجه به اهمیت بالای بخش اورژانس در بیمارستان 20 تخت جدید به این بخش و 33 تخت به بخش مراقبت های ویژه افزوده شد.


علیزاده زمان تحویل این طرح به دانشگاه علوم پزشکی استان را در گرو تجهیز بیمارستان از سوی دانشگاه عنوان کرد و افزود : پیش از اتمام طرح، تیم ویژه ای از سوی وزارت راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری برای بررسی کامل طرح، اعمال نقطه نظرات کارشناسان معاونت درمان و رفع نواقص بزودی به بروجن اعزام می شوند.


نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز راه اندازی بخش ام آر آی در این بیمارستان را ضروری دانست و از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خواست تا این طرح را در اولویتهای تجهیز قرار دهد.


گفتنی است ، مساعد نبودن جاده دسترسی به بیمارستان،درب کوچک ورودی اورژانس و کوچک بودن مکان امحای زباله های بیمارستانی از مشکلاتی بود که در بازدید معاون وزیر راه از بیمارستان بروجن مطرح شد.

ساخت بیمارستان جدید بروجن با ظرفیت 239 تخت با 16هزار و 680 متر مربع زیربنا از سال 88 آغاز شده و هم اینک به پیشرفت 95 درصدی رسیده است.

منبع: خبرآنلاین

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها