رشد آگاهی عکاسان زنجان با برگزاری کارگاه های عکاسی

دبیربرگزاری جشنواره عکس دوربین نت درزنجان بر حمایت مسئولان استانی ازبرگزاری چنین برنامه هایی برای معرفی بیشتر هنر فاخر عکاسی تاکید کرد وگفت:حضور اساتید هنرعکاسی در زنجان زمینه رشدو ارتقاء آگاهی عکاسان استان را در پی دارد

رشد آگاهی عکاسان زنجان با برگزاری کارگاه های عکاسی

به گزارش خبر فوری به نقل از خبرآنلاین، مرتضی الیاسی افزود: حضور چند استاد صاحب نام هنر عکاسی در شهر زنجان رویداد مهمی بود که در سایه تعاملات و ارتباطاتی که با دوستان عکاس تهرانی داشتم، برگزار شد.

وی با اشاره به حضور کم رنگ اصحاب رسانه زنجان در این برنامه عنوان کرد: بخشی از این کارگاه ها درباره انتخاب عکس برای روزنامه و خبرگزاری توسط استاد امیر نریمانی بود که به رغم حضور پررنگ عکاسان خبری، شاهد استقبال کم رنگ خبرنگاران و دبیران سرویس های جراید و خبرگزاری های استان بودیم.


عکاس نام آشنای خبری شهر زنجان اضافه کرد: برگزاری چنین برنامه هایی در سایه حمایت ها در ارتقاء سواد بصری همشهری ها اثرگذار خواهد بود.

برای نمونه راهنمایی و رانندگی برای نصب تابلوهای راهنمایی در نقاط مختلف شهر مجبور است، عنوان آن ها را قید کند ؛ در حالی که اگر سواد بصری شهروندی بالا برود، نیازی به نوشته نیست.
الیاسی یکی از ویژگی های ساختن شهر زیبا را نصب علائم زیباشناسانه عنوان کرد و ادامه داد: همکاری و تعامل نزدیک مدیریت شهری با هنرمندان بومی بخصوص عکاسان و بهره بردن از تجربیات آن ها در این زمینه اثرگذار خواهد بود.


دبیر برگزاری دوازدهمین جشنواره عکس دوربین نت در زنجان از همکاری خانه هنرمندان استان زنجان، شهرداری زنجان و نیز میراث فرهنگی در برگزاری این جشنواره قدردانی کرد و یادآور شد: برای بالا بردن انگیزه اساتید و عکاسان برای حضور در این قبیل برنامه های مفید لازم است، حمایت های لازم انجام گیرد.

منبع: خبرآنلاین

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها