رئیس کل دادگستری خراسان شمالی اعلام کرد:

جزییات ماجرای تیراندازی به فروشنده مواد مخدر در اسفراین

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی جزئیات بررسی پرونده تیراندازی به فروشنده مواد مخدر در اسفراین را توضیح داد.

جزییات ماجرای تیراندازی به فروشنده مواد مخدر در اسفراین

حجت‌الاسلام جعفری با بیان اینکه این مجرم دارای سوابق متعدد کیفری در موضوعات مختلف بوده، خاطرنشان کرد: این فرد شش فقره محکومیت قطعی درخصوص فروش مواد مخدر داشته است و تعدادی از پرونده‌های دیگر وی نیز در جریان قرار دارد.

جعفری گفت: این متهم برای رسیدگی به این پرونده‌ها هم احضار و هم در صورت عدم حضور موجه، حکم جلب وی صادر می‌شد.

وی افزود: بر همین اساس در آن روز گزارش‌هایی به نیروی انتظامی مبنی بر ادامه فروش مواد مخدر در نقاط مختلف شهر داده می‌شود که نیروی انتظامی به محل اعزام می‌شود و مجرم با مشاهده ماموران نیروی انتظامی مبادرت به فرار می‌کند که در حین فرار بچه خردسالی را به گروگان می‌گیرد که با مداخله و تلاش ماموران مجبور به آزادی گروگان می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی افزود: مجرم سپس با چاقوی همراه خود به راننده پراید شخصی درحال گذر حمله می‌کند و قصد دارد راننده را به گروگان گرفته تا از ماشین وی استفاده کند که موفق نمی‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری با بیان اینکه مأمورین در مراحل تعقیب و گریز چندین نوبت اخطار داده اند گفت: حتی دو مرحله هم تیر هوایی با رعایت قوانین استفاده از سلاح شلیک کردند که مقتول بی توجهی کرده و همچنان با سلاح سرد به فعالیت خود ادامه می‌داد که در تیراندازی بعدی گلوله‌ای به ران پای راست وی اصابت کرده و بلافاصله به بیمارستان اسفراین اعزام می‌شود که البته بنا به اعلام قطعی نتیجه بررسی پزشکی قانونی نامبرده به علت «پارگی عروق و شدت خونریزی» فوت می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه پرونده بلافاصله در شعبه ویژه بازپرسی دادسرای شهرستان اسفراین تحت نظارت دادستان تشکیل شده است افزود: با ملاحظه همه جوانب حتی اگر قصوری رخ داده باشد، بدون ملاحظه رسیدگی خواهد شد.

منبع: میزان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • روح اله
    0

    خداوند مواد فروشان را در قعر جهنم قرار دهد

    نظرات شما -
    • بهزاد مهابادی
      0

      چقد مسخره پلیس ایران هیچ اختیاری از خودش نداره همایتم نمیشه تازه جوابم باید بده

  • ح ر
    0

    نیروی انتظامی باید حق کشتن این بی شرف ها را داشته باشد

  • سید
    0

    هیچ حد وسطی برای کارهامون قائل نیستیم، اگر پلیس اقدامی نمی کند جار و جنجال به راه میافته این چه وضعیه و اگر هم پلیس کاری انجام میده اون هم برابر قانون باز هم پلیس باید جوابگو باشه ،پلیس در ایران چوب دو سر سوخته ست

  • تت
    0

    اگه نفروشن ازگشنگی میمیرند چکار کنند این شهید جهاد که خانوادشا نجات بده

    نظرات شما -
    • یعقوب
      0

      شهید ؟ فروشنده مواد مخدر که خانواده هر روز نفرینش میکنند شهید میگید. به کجا داریم میریم لابد در راه رضای خدا کشته شده یک زمانی قاچاق و کولبری چنان برخوردی می شد که کسی به فکرش نیوفته انشاالله شما و خانوادتون در تامین روزی این افراد یاریگرشون باشید

  • کاربر ناشناس
    0

    برین ازامریکا یادبگیرین هرکاری می کنند دولت پشت شونه حتی اگه به ناحق باشه

  • خسته
    0

    حالا هیچی از فردا کاری با پلیس کنین که هرکسیم شاخ شونه کشید برای پلیس ماموران مثل ماست وایسن تماشاگر باشین که هرکی دلش خواست مواد بفروشه هرکی خواست به ناموس مردم دست بزنه وهر اراذل واوباشی اسایش از مردم بگیرن اگه اون شخص با اون سلاح سرد می زد ماموریرو ناکار می کرد ایا اون مامور خانواده نداشت که ناراحت بشن خواب اخطار داده شد کوش نکردن به اخطار بعدش دفع کردن از خود می شه اونم برای کی برای این ملت برای من تو جوانی که نابود مواد مخدر نشیم خدا ریشه هرچی مفسدی که جوانان مارو گرفتار می کنه بکنه امیین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها