اپلیکیشن های ضد آلرژی را بشناسید

سیاری از افراد از آنچه به نام آلرژی و حساسیت‌های فصلی است، رنج می‌برند.

اپلیکیشن های ضد آلرژی را بشناسید

به گزارش خبر فوری و به نقل از دنیای اقتصاد، بسیاری از افراد از آنچه به نام آلرژی و حساسیت‌های فصلی است، رنج می‌برند. در ادامه این مطلب اما چند اپلیکیشن مرتبط با راهنمایی مناسب برای این بیماری درنظر گرفته شده که با استفاده از آن افراد دارای آلرژی می‌توانند با آگاهی بیشتری بیماری خود را کنترل کنند.

Zyrtec Allergycast Pollen Count Tracker
این اپ به‌صورت رایگان برای سیستم‌عامل اندروید و آی‌او‌اس قابل دانلود است. هر جای دنیا که باشید، برنامه مذکور قابلیت آنالیزشرایط آب و هوایی و تشخیص اندکس گرده‌های موجود در هوا را خواهد داشت. بر این اساس پیش‌بینی روز‌های آینده نیز امکان‌پذیر است. افرادی که از آلرژی‌های فصلی رنج می‌برند، عاشق این اپ خواهند شد.

Allergies and How to Cure Them
برنامه بعدی اپی رایگان برای دستگاه‌های اندرویدی است. این اپ در واقع نوعی کتاب صوتی بوده که اطلاعات مفیدی را پیرامون تایپ‌های مختلف آلرژی و نحوه درمان آنها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تنها کافی‌است بر زبان انگلیسی تسلط کافی داشته باشید. البته امکان خواندن فایل‌های صوتی به‌صورت نوشتاری نیز وجود دارد.

iEatOut Gluten Free & Allergy Free
این اپ برای سیستم‌عامل آی‌او‌اس در دسترس است و به منظور استفاده از آن باید ۹۹/ ۴ دلار هزینه پرداخت کنید. تمام افرادی که به آلرژی مبتلا هستند به خوبی می‌دانند که چشیدن طعم غذا‌های مختلف با خیال راحت امکان‌پذیر نخواهد بود اما این برنامه با لیستی کامل از مواد غذایی مختلف و خوردنی‌هایی که احتمال حساسیت‌زایی بالاتری دارند، به کمک شما می‌آید. نکته جالب در مورد اپ این است که برای کار با آن نیاز به اتصال اینترنت نخواهد بود.

First Aid by American Red Cross
مورد چهارم این لیست یکی دیگر از اپ‌های رایگان برای سیستم‌عامل اندروید و آی‌او‌اس است. توصیه می‌شود افرادی که مبتلا به آلرژی‌های شدید هستند، با کمک‌های اولیه در سطح حرفه‌ای آشنا باشند. این برنامه به‌صورت گام‌به‌گام و از طریق ویدئو‌های مختلف، اصول پایه‌ای کمک‌های اولیه را آموزش می‌دهد. به این ترتیب اگر در وضعیتی مانند شوک آنافیلاکسی که تهدید‌کننده حیات است، قرار بگیرید و یا فرد دیگری دچار چنین شرایطی شود، با دست پر وارد عمل خواهید شد.

Healthy Pantry & Allergy, GMO Scanner NxtNutrio
در این اپ کاربردی که با هزینه ۹۹/ ۳ دلار برای دستگاه‌های آی‌او‌اس طراحی شده است، امکان مشاهده اطلاعات بی‌نظیری در مورد انواع مواد غذایی وجود دارد. تنها باید از برچسب موردنظر خود عکس گرفته و آن را توسط برنامه اسکن کنید. طی مدت زمانی کوتاه محتویات محصول همراه با نحوه اثر‌گذاری آنها بر سلامتی یک فرد آلرژیک نمایان می‌شود.

Yummly Recipes
اگر به دنبال اپی رایگان برای دستگاه‌های اندرویدی و آی‌او‌اس هستید که بتواند دستورالعمل‌های پخت سالم و عاری از هرگونه ماده آلرژن را در اختیارتان قرار دهد، این برنامه گزینه‌ای مناسب به‌شمار می‌رود. امکان مدیریت لیست‌های خرید بر اساس دستورالعمل‌های پخت سالم نیز وجود داشته و به این ترتیب در وقت شما تا اندازه زیادی صرفه‌جویی می‌شود. اطلاعات موجود در اپ از سراسر دنیا گردآوری شده است و در مقایسه با سایر برنامه‌ها، نسبتا کامل به‌نظر می‌رسد.

Substitutions
Substitutions با هزینه ۹۹/ ۱ دلار برای سیستم‌عامل آی‌او‌اس طراحی شده است. به کمک این برنامه می‌توانید تمام غذا‌های موردعلاقه خود را میل کنید. البته محتویات آلرژن غذا با موادی که احتمال حساسیت ندارند، جایگزین خواهند شد. این اپلیکیشن لیست کاملی از مواد غذایی مناسب به‌جای غذا‌های دریایی، مغز‌ها و یا گلوتن را در دسترس شما قرار می‌دهد.

Foody
این اپ به‌صورت رایگان برای دستگاه‌های آی‌او‌اس قابل دانلود خواهد بود. در این برنامه می‌توانید تاریخچه مصرف غذا‌های مختلف و همچنین علائم آلرژیکی که بروز داده‌اید را ثبت کنید. به این ترتیب Foody کمک می‌کند تا ارتباط میان علائم و ماده‌ای که سبب وقوع آنها شده است را متوجه شوید. امکان ذخیره فایل‌ها به‌صورت پی‌دی‌اف نیز وجود دارد.

Allergy Basket
این اپ نیز یکی دیگر از برنامه‌های رایگان اندرویدی برای افراد مبتلا به آلرژی است. به کمک این اپ نیز می‌توانید محصولات غذایی عاری از مواد آلرژن را شناسایی کرده و از بروز علائم جلوگیری کنید. البته باید در این راستا به برنامه کمک کنید چراکه به تنهایی قادر به تشخیص تمامی آلرژن‌های ممکن نخواهد بود.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها