تبریک تولد به احمدی نژاد در میدان ۷۲ نارمک/ احمدی‌نژاد: سرنوشت کشور را نباید به انتخابات آمریکا گره بزنیم/ ویدئو

جمعی از هموطنان امروز (ششم آبان) با حضور در میدان ۷۲ نارمک تولد محمود احمدی‌نژاد را تبریک گفتند که در ویدئوی زیر می بینید.

تبریک تولد به احمدی نژاد در میدان ۷۲ نارمک/ احمدی‌نژاد: سرنوشت کشور را نباید به انتخابات آمریکا گره بزنیم/ ویدئو

احمدی‌نژاد در حاشیه حضور جمعی از هموطنان در میدان ۷۲ نارمک برای تبریک شصت و چهارمین سالروز تولد ایشان دقایقی را سخنرانی کرد که متن این سخنان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از همه شما صمیمانه تشکر می کنم که با همه مشکلاتی که هست، زحمت میکشید و از راه های دور و نزدیک اینجا تشریف می آورید و از خداوند متعال بهترین ها را برای شما، برای ملت ایران و برای همه بشریت آرزو می کنم.

درست است که امروز شرایط، شرایط سختی است، مانند یک گردنه‌ای است با شیب تند، سنگلاخ، شب تاریک، رعد و برق و ظلمات و کار سخت است. یعنی شیاطین بسیج شده‌اند و هرچه از دستشان برمی آید علیه ملت ایران و علیه همه ملت‌ها بکار گرفته اند، از انواع فشارهای اقتصادی که در نوع خودش در کشور ما بی سابقه است. یعنی من یادم نمی آید که این مقدار فشار بر مردم وارد شده باشد. خود این فشار اقتصادی در برابر فشار روحی ـ روانی و فشار سیاسی که بر مردم وارد می شود، ‌نمی‌خواهم بگویم کوچک‌ است، اما جلوی آنها کم می آورد، می خواهم ابعاد فشاری که بر مردم وارد می شود را بگویم.

یک زمانی جنگ بود، امکانات کم بود و تلقی این بود که همه مثل هم داریم زندگی میکنیم، اگر فشاری هست برای همه است، مشکلاتی هست برای همه است و تحمل آنها آسان بود ضمن آنکه فشارهای روانی و سیاسی علیه مردم یا نبود و یا به این مقداری که امروز هست، وجود نداشت اما امروز وقتی به رسانه‌ها مراجعه می‌کنیم از صبح تا شب گویی مسابقه است! اگر به یک نفر بگویند تو صدمیلیارد بردی، میگوید نه آقا من ۵۰۰ تا برده‌ام، کلاس ما را پایین نیاور! یعنی از یک طرف فشارها هست از طرف دیگر مردم می بینند که امکانات و منابع کشور که باید در خدمت ملت و پیشرفت و آبادانی مملکت باشد، در اختیار یک عده قلیلی است که به همدیگر پاسکاری می کنند، هم مناصب را و هم امکانات و ثروت را، این فشار را خیلی زیاد میکند. بعد از آن طرف وقتی می خواهند با مردم سخن بگویند، سخنی نمی گویند که زخمهای مردم را التیام ببخشد و مرهمی باشد بر زخم ها بلکه صحبت ها مانند نمک پاشیدن بر زخم های مردم است و این فشارها را چند برابر می کند، من متاسف هستم.

به یک آقایی گفتم به شما هم میگویم؛ بنده خدایی چند دقیقه‌ای برای من صحبت کرد که اگر مثلا در انتخابات آمریکا این یکی رأی بیاورد، اوضاع کشور بهتر میشود، برمیگردیم به فلان جا و سختی ها کم می شود. من برایش توضیح دادم که این گونه نیست و شما اشتباه می کنید. در آمریکا سیاست خارجی و سیاست های اصلی در مرجع دیگری تعیین می‌شود و روسای جمهور، مجری هستند. رئیس جمهور قبلی آمریکا هم علیه ملت ایران بود قبل از آن هم علیه ملت ایران بود، نه فقط علیه ما، علیه بشریت بودند. آنها به دنبال سلطه خودشان هستند، دنبال پیشبرد اهداف خودشان هستند، دنبال تامین منافع خودشان هستند و یک برنامه دراز مدت دارند که هر کدامشان می آیند و یک قسمتی از آن را انجام می دهند. حالا ممکن است در روش ها مقداری متفاوت عمل کنند اما در اصل سیاست و اصل برنامه تفاوتی وجود ندارد. آن بنده خدا از صحبت های من قانع شد، وقتی قانع شد به او گفتم حالا من یک سوال از شما دارم، گفتم آیا درست است که بعد از ۴۰ سال که ما شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی سر دادیم، حالا بیاییم سرنوشت کشور را به انتخابات آمریکا گره بزنیم؟ آن بنده خدا خیلی به فکر فرو رفت و متاثر شد.

من متاسف هستم که یک عده ای بنام سیاستمدار پیدا شده اند که سرنوشت ملت را می خواهند به دیگران گره بزنند. انقلاب شد که ما سرنوشت کشورمان را خودمان تعیین کنیم، دیگران تاثیر نگذارند. جالب است که اینها اسم خودشان را تحلیلگر، فهیم، نخبه و همه چیز فهم هم می گذارند. من خودم شاید حداقل۲۰ مقاله خواندم که افرادی گفته بودند بله به ما مربوط نیست ولی اگر این یکی رای بیاورد اینگونه می‌شود و آن گونه می شود! اینها نه سیستم آمریکا را می‌شناسند، نه نظامات جهانی را می شناسند، نه سیاست های بلند مدت را می شناسند، نه کشور و ملت را می شناسند. خب معلوم است وقتی که همچین تیپ هایی مقدرات کشور دستشان بیفتد در هر سطحی که باشند، چگونه عمل می کنند! هیچ وقت به دنبال اقتدار و عزت ملت، بالابردن ملت و پیشرفت ملت نیستند. آنها به دنبال این هستند که چند صباحی در جایگاهی که هستند خودشان را حفظ کنند و آن پست ها و صندلی ها را برای خودشان نگه دارند.

اما من میگویم عزیزان؛ دوره دوره سختی است اما به فضل الهی به سرعت داریم عبور می کنیم. نمی خواهم مقایسه کنم یا بعضی نشانه ها را بگویم تا یادآوری بشود. سخت است ولی به سرعت دارد می گذرد، عمر زشتی ها خیلی کوتاه است و ان شاءالله به فضل الهی خیلی زود پایان می پذیرد. ملت ما، ملت بزرگ و فرهیخته‌ای است، ملت تاریخ سازی است، سرشار از استعداد است، سرشار از ثروت است، سرشار از دانش و توانمندی های گوناگون است. کافی است که همه اینها در کنار هم قرار بگیرد تا یک مقدار فشار از ملت برداشته شود، موانع برداشته شود. نیازی نیست که کسی به ملت ایران کمک کند، همین موانع برداشته بشود خود ملت ایران همه کارها را می تواند انجام بدهد.

در سطح جهان هم همین گونه است. به شما عرض کنم که اتفاق بزرگی دارد می‌افتد. صحنه سیاسی جهان، بطور مبنایی و بسرعت دارد تغییر می کند. در یکصد سال گذشته، احزاب و گروه ها و جناح های قدرت با هم می جنگیدند، مردم را چند شاخه می کردند، مردم هم برای حفظ قدرت آنها به جان هم می افتادند. خوشبختانه یک آگاهی عمیق و گسترده در جهان پیدا شده است. امیدوارم که همه ما به این رودخانه عظیم بپیوندیم و تا استقرار عدالت در تمام جهان همراه هم باشیم و ان شاءالله ایران عزیز ما جزو کشورهایی باشد که پیشگام است و هرچه زودتر عدالت کامل در این سرزمین نورانی مستقر بشود.

مجددا از همه شما تشکر می کنم، برای شما و خانواده شما و همه ملت ایران، سلامتی، عزت، شادی، رفع همه گرفتاریها و مشکلات را از خداوند متعال مسئلت دارم. سپاسگزارم، زحمت کشیدید که آمدید، خدا به همه شما سلامتی بدهد.

گفتنی است احمدی‌نژاد ۶ آبان ۱۳۳۵ در آرادان متولد شده است.

منبع: کانال دولت بهار

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • کاربر ناشناس
    0

    واقعا مردم اززحمات چهارساله اوقدر دانی کردنند وحقش بودوهست خدارابرآن بنده بخشایش است که خلق ازوجودش درآسایش است سراسرشهرهاوروستاها میگوینند دکترتولدت مبارک

    نظرات شما -
    • فهيمه
      0

      آره واقعا از ٨ سال فقط ٤ سالش تا حدي خوب بود

  • ما ملت امام حسینیم (مهری )
    0

    بصیرت داشته باشید کاری نکنید که دشمن خوشحال شود

  • غریبه
    0

    تولدت مبارک مهربون ودوست داشتنی

  • سعید
    0

    امید ملت تولدت مبارک.

  • زانیار.مریوانی
    0

    احمدی نژادجان تولدت مبارک عزیز خیلی دوست دارم

  • متفاوت
    0

    تولدش مبارک.من فکرمیکنم انچه برای یک ملت لازم ومفید است وبیشتر مورد قبول اکثریت است ، صحبتهای اینچنین امیدوارانه است نه وعده های حقیقی وغیرحقیقی پوچ یاغیرپوچ.

  • دومان
    0

    ای ملت ساده لوح ...این آقا کارهای خوبی هم داشته قبول ولی نقش سوپاپ دارد اصل بد نیکو نگردد چونکه بنیادش بد است.

  • عبد الله
    0

    تولدش مبارك شش سال خوب كار كرد دو سال آخر ماهيتش مشخص شد وهر چه بيشتر گذشت ماهيتش بيشر مشخص شد ايشون اگر احمدي نژاد 84 باقي ميماند ميتوانست يك اسطوره باشه من از مريدان پر وپا قرص ايشان بودم از روزي كه ايشون در برابر ولايت قد علم كرد ديگه از چشم خيلي ها افتاد متاسفانه عاقبت بخير نشد.حرف زياده ولي بگذار بماند.........

  • خسته
    0

    تولدت مبارک ناجی مردم صدای مردم

  • علی
    0

    احمدی نژاد مرد خوبی بود نه امروز که در برابر ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای استاده است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها