جلسه فراکسیون امید یکشنبه با آخوندی برگزار می شود

جلسه فراکسیون امید روز یکشنبه با حضور وزیر مسکن برگزار می شود.

جلسه فراکسیون امید یکشنبه با آخوندی برگزار می شود

به گزارش سایت خبر فوری ، جلسه فراکسیون امید با وزیر راه و شهرسازی روز یکشنبه، برگزار می شود.

فشارهای زیادی ازسوی نمایندگان برای استیضاح چند وزیر به دلائل عدیده وجود دارد اما استیضاحی که شکل فراکسیونی داشته باشد لازم است فرایند فراکسیون را طی کند.

تعامل و ارتباط وزیران با مجلس همچنان از سکته های شدیدی برخوردار است که نارضایتی بیشتری در مجلس برای نمایندگان فراهم ساخته است.
اعتراض نمایندگان نسبت به عملکرد وزیران درحال فرافراکسیونی و عمومی شدن است.

حضور اقای آخوندی در فراکسیون امید برای پاسخگویی به ابهامات و سئوال های نمایندگان در موضوعات مختلف است موضوعاتی که نمایندگان از مسیر تذکر و سئوالهای مکرر، بعضا پاسخ قانع کننده ای دریافت نکرده اند.

این نشست در نوع خود میتواند یک استیضاح درون فراکسیونی تلقی شود موضوعی که سرعت عمل جبرانی و بیشتر وزیر را برای اصلاح رویه های مدیریتی و عملکردی باید درپی داشته باشد.

وضعیت مدیریتی فرودگاههای کشور و ریسکهای پنهان در ایمنی و مراقبت پروازها و سفرهای خارجی مدیران و همچنین مسکن مهر و پروژه های بخش ریلی کشور و عزل و نصبهای ستادی و استانی و شرکتهای مادر تخصصی و فرودگاهها در وزارت راه و شهرسازی از اهم مواردی است که اقای آخوندی نسبت به آن مورد سئوال قرار خواهد گرفت.

میزان امادگی وزارت راه و شهرسازی در وضعیتهای بحرانی از قبیل زلزله در شهرها و روستاها و بویژه در تهران خصوصا در حوزه فرودگاهی و ریلی نیز از موضوعات مورد پرسش در این نشست خواهد بود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها