سیاست ترامپ در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس بسیار خطرناک است/ دنیای اسلام منسجم‌تر از گذشته در برابر دشمنان خواهد ایستاد

امام جمعه اراک گفت: قدس متعلق به همه آزادی‌خواهان جهان است، سیاست ترامپ در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس، بسیار خطرناک است.

سیاست ترامپ در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس بسیار خطرناک است/ دنیای اسلام منسجم‌تر از گذشته در برابر دشمنان خواهد ایستاد

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اراک اظهار کرد: قدس اولین قبله مسلمان‌ها، قلب سرزمین فلسطین و کشورهای اسلامی و پایگاه دنیای اسلام است.

وی تصریح کرد: قدس متعلق به همه آزادی‌خواهان جهان است، سیاست ترامپ در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس سیاست بسیار خطرناکی است که دنیای اسلامی هرگز اجازه چنین کاری را نخواهد داد.

امام جمعه اراک بیان کرد: همه کشورهای اسلامی باید دست به دست هم داده و مانع از عملیاتی شدن سیاست کثیف امریکا شوند.

دری‌نجف‌آبادی گفت: امروز دشمنان اسلام به ویژه رژیم صهیونیست و آمریکا گمان می‌کنند می‌تواند مانند گذشته هر غلطی که می‌خواهند می‌توانند انجام دهند، اما آنها بدانند امروز وحدت بین کشورهای اسلامی بیش از گذشته شده و کشورهای اسلامی منسجم‌تر از گذشته در برابر دشمنان خواهند ایستاد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وحدت حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: حوزه و دانشگاه در امر پیشرفت اسلام باید دست به دست یکدیگر داده و روز به روز قله‌های علم و دانش را فتح کنند.

امام جمعه اراک افزود: دانشگاهیان و حوزویان باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار بوده و اجازه تفرقه‌افکنی آنان را ندهند.

دری‌نجف‌‌آبادی در پایان با بیان اینکه هفته پژوهش فرصت بسیار خوبی برای پرداختن هرچه بیشتر به اهمیت پژوهش است، تصریح کرد: با تحقیق و پژوهش باید در همه زمینه‌ها از جمله علوم انسانی، صنایع موشکی، تاریخ و ... به پیشرفت روزافزون دست پیدا کرد.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها