به جای افزایش قیمت انرژی، پول مردم را از نجومی‌بگیر‌ها پس بگیرید

امام‌ جمعه موقت شیراز گفت: به جای افزایش قیمت انرژی، پول مردم را از نجومی‌بگیر‌ها پس بگیرید.

به جای افزایش قیمت انرژی، پول مردم را از نجومی‌بگیر‌ها پس بگیرید

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس از شیراز، حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به نامه امام علی (ع) به مالک اشتر در شیوه حکومت‌داری و ارتباط با مردم اظهار داشت: در نگاه امام علی (ع) سزاوارترین فرد برای مسئولیت، تواناترین و داناترین افراد است که مسئولین ما نیز باید به ویژگی‌های نامبرده در این نامه توجه کنند.

وی افزود: مشکل ما کمبود منابع نیست بلکه سوءمدیریت است، سوءمدیریت معضل بزرگ جمهوری اسلامی ایران است.

امام‌ جمعه موقت شیراز تأکید کرد: دولت مدیران چندشغله را تعیین تکلیف کند و به فکر اشتغال جوانان باشد.

رضوی اردکانی با بیان اینکه بودجه پیشنهادی دولت با شعارهای انتخاباتی‌اش تطابقی ندارد، توضیح داد: اشتغال مسئله اصلی کشور است، اما بودجه تخصیص داده‌شده برای اشتغال‌زایی کمتر از سال گذشته است.

وی تصریح کرد: افزایش قیمت انرژی‌های مصرفی مردم صحیح نیست و دست در جیب مردم کردن است، به‌جای این کار پول‌هایی که نجومی به گیرها از مردم دزدیدند را پس بگیرید، البته اخیراً قوه قضائیه اقداماتی در این مورد انجام داده است.

امام‌ جمعه موقت شیراز با اشاره به اینکه اگر می‌گویید تورم کاهش پیدا کرده است، پس گرانی برای چیست، ادامه داد: تیم اقتصادی دولت ضعیف عمل می‌کند، اگر مردم فقیر و محروم تحت‌فشار اقتصادی قرار بگیرند از انقلاب زده می‌شوند که به نفع کشور نیست.

رضوی اردکانی به ادعای رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر قرار دادن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم اشغال‌گر نیز اشاره کرد و افزود: خدا را شکر که دشمنان ما از احمق‌ها هستند، این حرف ترامپ جهان اسلام را تکان داد و مقدمه بروز انتفاضه سوم شد که به ضرر کشورهای استکباری و رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی به رقص و حرکات موزون در نمایشگاه گردشگری پارس نیز واکنش نشان داد و گفت: نباید در فضاهای مجازی اشاعه فحشا شود، عشایر فارس غیرتمند هستند و متولیان به‌جای این کارها برای جوانان اشتغال‌زایی کنند.

امام جمعه موقت شیراز در پایان به مناسبت‌های پیش رو اشاره کرد و گفت: وحدت حوزه و دانشگاه از مناسبت‌های مهمی است که باید موردتوجه باشد، حوزه و دانشگاه در کنار هم بازوی توانمند انقلاب هستند که دشمن به دنبال تفرقه‌افکنی است.

رضوی اردکانی تأکید کرد: اگر دانشگاه و حوزه اسلامی و متعهد و مهذب باشند، کشور نیز سالم خواهد بود.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها