پای صدا و سیما هم به پرونده ثامن الحجج باز شد

حاجی‌دلیگانی گفت: به‌ زودی از صداوسیما پرسش خواهم کرد که بر اساس چه مجوزهای قانونی، برای مؤسسه بدون مجوز ثامن‌الحجج تبلیغات کردند.

پای صدا و سیما هم به پرونده ثامن الحجج باز شد

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری ایلنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی گفت: به‌ زودی از صدا و سیما و وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرسش خواهم کرد که بر اساس چه مجوزهای قانونی، برای مؤسسه بدون مجوز ثامن‌الحجج تبلیغات کردند.

وی با اشاره به جلسه اخیر خود با دو تن از مدیران بانک مرکزی در ساختمان این بانک درباره چگونگی پرداخت بدهی به سپرده‌گذاران این مؤسسه غیرقانونی افزود: در این جلسه مقرر شد از صدا و سیما و سه وزارتخانه دیگر بخواهیم چنان‌چه برای تبلیغات خود از مؤسسه ثامن‌الحجج مجوز معتبری داشتند ارائه کنند، در غیر این صورت از ابزار نظارتی مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به تخلفات احتمالی استفاده خواهم کرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نتیجه یک بررسی نشان می‌دهد که این مؤسسه مبالغ هنگفتی برای تبلیغات فعالیت‌های بانکی خود به وزارت ورزش و جوانان پرداخت کرده است.

عضو کمیسیون برنامه‌، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: به دنبال تهیه طرح یک‌ فوریتی در مجلس شورای اسلامی هستیم که بانک مرکزی، ابزار نظارتی قوی‌تری بر فعالیت بانک‌ها و مؤسسات مالی وضع کند تا در آینده شاهد کلاهبرداری مؤسسات تحت پوشش بانک مرکزی نباشیم.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: بانک مرکزی پذیرفته است پرداخت وجوه مربوط به سپرده‌گذاران، پیش از پرداخت بدهی این مؤسسه به بانک‌های دیگر باشد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها