تاخیر پرداختی‌های دولت سبب دلسردی خیرین مدرسه ساز می‌شود

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان دزفول به ۱۲۰ باب مدرسه نیاز دارد بنابراین پرداخت‌های با تاخیر دولت سبب ایجاد دلسردی بین جامعه خیرین می‌شود.

تاخیر پرداختی‌های دولت سبب دلسردی خیرین مدرسه ساز می‌شود

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از دزفول ، عباس پاپی‌زاده امروز در در آئین افتتاح رسمی 5 پروژه بزرگ آموزشی به‌همت خیرین مدرسه‌ساز دزفول اظهار داشت: انجمن خیرین امنیت دزفول در روزهای آینده برای نخستین‌بار در کشور افتتاح می‌شود و به جرأت می‌توان گفت که خیرین دزفولی در تمام حوزه‌ها اعم از مدرسه‌سازی، بهداشتی و امنیت بی‌نظیر هستند.

وی افزود: خیرین کمک‌های بسیاری به شهروندان دارند چرا‌که با تحمل بار مالی پروژه‌ها بارقه‌ای از امید را به شهروندان شهرستان‌های محروم و مورد نیاز به خدمات ایجاد می‌کنند، در دزفول نیز خیرین در تمامی زمینه‌ها به‌خوبی درخشیدند به‌طوری که بیشتری خدمات بهداشتی موجود در این شهرستان به همت خیرین ارائه می‌شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس با بیان اینکه خیرین سهم خود را به موقع پرداخت می‌کنند اما متاسفانه سهم پرداختی از سوی دولت با تاخیر انجام می‌شود، گفت: شهرستان دزفول به 120 باب مدرسه نیاز دارد بنابراین پرداخت‌های با تاخیر دولت سبب ایجاد دلسردی بین جامعه خیرین می‌شود که امیدواریم این مشکل با حضور وزیر جدید مرتفع شود.

وی از کاهش نیروی انسانی در آموزش و پرورش دزفول خبر داد و عنوان کرد: آموزش و پرورش دزفول به 700 نیروی انسانی جدید نیاز دارد تا بتواند فعالیت‌های عادی را به طور روزانه و بدون تعلل انجام دهد.

پاپی‌زاده ساخت یک هنرستان کشاورزی در شهرستان دزفول را مهم عنوان کرد و گفت: با توجه به شغل کشاورزی که در شهرستان دزفول به وفور دیده می‌شود بهتر است که یک هنرستان در این زمینه ساخته شود.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها