ایلامی‌ها رکورد پیاده‌روی خانوادگی را شکستند

امروز و با حضور تعداد زیادی از مردم ایلامی‌ها رکورد پیاده‌روی خانوادگی را شکستند.

ایلامی‌ها رکورد پیاده‌روی خانوادگی را شکستند

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، از ایلام , علی مجدآرا در پیاده روی بزرگ خانوادگی که با حضور مردم و مسئولان شهر ایلام برگزار شد اظهار داشت: شرکت گسترده مردم شهر ایلام در این برنامه ورزشی بسیار زیبا و چشمگیر است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی افزود: با حضور گسترده مردم این شهرستان در همایش بزرگ پیادهروی خانوادگی رکورد مردم در همایش‌های پیادهروی در سال 96 شکسته شد که جای بسی خوشحالی دارد.

طالب صادقیان شهردار ایلام نیز در این همایش اظهار داشت: شور و علاقه مردم به ورزش همگانی وظیفه شهرداری را برای اراده خدمات مطلوب‌تر سنگین می‌کند که در این راستا تلاش مضاعف می‌کنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌هایی برای ترویج ورزش همگانی با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی برای شهر ایلام در نظر گرفته شده است تا مردم بتوانند به سمت ورزش‌های همگانی گرایش بیشتری پیدا کنند.

تصریح کرد: احداث جاده سلامت در شهر ایلام برای برگزاری همایش‌های پیادهروی خانوادگی، حمایت از ورزشکاران و تیم‌های قهرمان ایلام، احداث پارک مخصوص بانوان از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: همچنین در نظر داریم که در مناطق مختلف شهر ایلام مکان‌هایی برای ورزش صبحگاهی در پارک‌های محله‌ای شهر ایلام ایجاد کنیم تا مردم برای ورزش صبحگاهی مشکلی نداشته باشند.

پیادهروی بزرگ خانوادگی از میدان میلاد شهر ایلام تا دانشگاه این شهر با حضور پر شمار خانوده‌های ایلامی برگزار شد؛ تاکنون پیاده‌روی خانوادگی با چنین مصافتی در شهر ایلام انجام نشده بود.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها