بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان در دزفول سرمایه‌گذاری شده است

فرماندار دزفول گفت: تاکنون بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان توسط مردم و خیرین در شهرستان دزفول سرمایه‌گذاری شده است.

بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان در دزفول سرمایه‌گذاری شده است

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از دزفول ، محمد تقی‌زاده امروز در آیین افتتاح رسمی پنج پروژه بزرگ آموزشی به همت خیران مدرسه‌ساز شهرستان دزفول با بیان اینکه دزفول تنها نماد دفاع و مقاومت نیست بلکه سابقه علمی چشمگیری دارد اظهار داشت: شهرستان دزفول 600 سال قبل از آکسفورد دانشگاه داشت و از طریق این مرکز به مراودات علمی می‌پرداخت.

وی با اشاره به فعالیت خیرین مدرسه‌ساز در دزفول گفت: حرکت مثبت ساخت مدرسه توسط خیرین نشان دهنده فرهنگ ارزنده تعلیم و تربیت و اولویت داشتن این فرهنگ به سایر فرهنگ‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح‌کرد: خیرین مدرسه‌ساز دزفولی در حوزه آموزش و پرورش فعالیت‌های چشمگیری دارند و باید گفت که هر چه خیریان بیشتر مدرسه بسازند وظیفه معلمان بیشتر می‌شود.

وی افزود: امروز نیز به همت خیرین مدرسه‌ساز 5 پروژه آموزشی که با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 660 میلیون تومان ساخته شدند افتتاح می‌شود و این عمل خیر خیرین سبب می‌شود که دانش‌‌آموزان به دلیل نداشتن نخستین امکانات مورد نیاز از تحصیل محروم نشوند.

در ادامه این افتتاحیه حبیب‌الله آصفی فرماندار شهرستان دزفول با بیان اینکه قول می‌دهم که مدیران اجرایی عنایت بیشتری به خیرین داشته باشند اظهار داشت: در شهرستان دزفول صف طولانی از خیرین در زمینه مدرسه، بهداشت و امنیت شاهد هستیم که باید با حمایت از آن‌ها موجبات ترقی این خیرین عزیز را بیشتر کرد.

وی افزود: تاکنون بیش از 30 هزار میلیارد تومان توسط مردم و خیرین در شهرستان دزفول سرمایه‌گذاری شده است.

فرماندار دزفول تصریح‌کرد: میزان سرمایه گذاری صورت گرفته توسط مردم و خیرین در پروژه‌هایی از قبیل پتروشیمی و پالایشگاه‌ها هزینه شدند.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها