وقاحت ترامپ در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس راه به جایی نمی‌برد

امام جمعه همدان گفت: وقاحت ترامپ در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس راه به جایی نمی‌برد

وقاحت ترامپ در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس راه به جایی نمی‌برد

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان با اشاره به اظهارات نابخردانه ترامپ در دستور به انتقال سفارت آمریکا به قدس و انتخاب آن به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اظهار کرد: ترامپ با کمال وقاحت انتقال سفارت آمریکا به اسرائیل را امضا کرد تا با این کار قبله اول مسلمین را منکوب کند اما نتوانست کاری از پیش ببرد.

وی با بیان اینکه آمریکا با این اقدام نادرست خود، باعث شد تمام کشورها در برابر آن موضع بگیرند، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی خود در فشار قرار گرفتند و در این شرایط آل‌سعود وارد مذاکره با حماس شده که مبارزه با رژیم صهیونیستی را کمرنگ کند.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه معتقدیم دشمن راه به جایی نمی‌برد، اضافه کرد: با اتحاد در برابر زورگویی و مقاومت مقابل خواسته‌های زورگویانه استکبار، می‌توانیم تمام برنامه‌های دشمن را خنثی کنیم که تجربه ثابت کرده تنها راه موفقیت در این امر است.

وی در فراز دیگری از خطبه‌ها با تأکید بر لزوم توجه به ازدواج آسان، فرهنگسازی در این موضوع و دوری از چشم و همچشمی را مهم دانست و ادامه داد: بنا به روایت معصومین، خانه‌ای که در آن صدای کودک شنیده نشود تاریک می‌ماند و تا چه رسد به آنها که به طور کامل خود را از ازدواج رها کرده‌اند.

آیت‌الله طه‌محمدی با بیان اینکه در گذشته این صف طویل زنان و مردان فاقد توان باروری را نداشتیم، ادامه داد: این بلایا و مصائب ناشی از خیانت از فطرت الهی و حتی ذات انسانی خودمان است.

وی با اشاره به شیوع بی بند و باری، رباخواری، پرده‌دری‌ها و مفسده‌ها گفت: این عوامل باعث دور شدن برکات از جامعه می‌شود و بلایا را بر نازل می‌کند، در حدیث آمده، ازدیاد زنا، ازدیاد زلزله‌ها را پی دارد.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از اینکه تمام مردم در نماز جمعه شرکت نمی‌کنند، تصریح کرد: در زمان نماز جمعه صدها خودرو و هزاران نفر را در سطح شهر می‌بینیم که مشغول خرید و تفریح هستند و شاید 10 درصد جمعیت شهری که دارالمومنین است در نماز جمعه شرکت نکنند، در حالی که بنا به روایت نباید بیش از سه هفته بی‌دلیل در نماز جمعه شرکت نکرد؛ آن وقت در چنین شرایطی انتظار رحمت الهی هم داریم.

وی افزود: در روایات آمده کلید همه گناهان مشروب‌خواری است اما دروغ از آن بدتر است که البته در این کشور اسلامی چقدر این گناهان رواج دارد.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها