آیت‌الله نورمفیدی: بی‌منطقی و بی‌برنامگی ترامپ، آمریکا را نابود خواهد کرد

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با محکومیت اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: بی‌منطقی و بی‌برنامگی ترامپ، آمریکا را نابود خواهد کرد.

آیت‌الله نورمفیدی: بی‌منطقی و بی‌برنامگی ترامپ، آمریکا را نابود خواهد کرد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از گرگان ، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌جمعه گرگان با محکومیت تصمیمات اخیر ترامپ اظهار داشت: این موضوع از 20 سال قبل به تصویب کنگره آمریکا رسیده بود اما روسای جمهور آمریکا دست به این کار نزدند و خطرات این اقدام را احساس می‌کردند اما ترامپ نادان امروز قول خودش را عملیاتی کرد.

وی افزود: این تصمیم نابخردامه ترامپ داد هم‌پیمانان آمریکا را هم درآورده و همه کشورهای اسلامی نیز نسبت به این موضوع اعتراض کرده‌اند و آمریکایی‌ها چون در مسائل خاورمیانه شکست خوردند و دولتمردان آمریکایی اعتراف کردند که خودشان داعش را به راه انداختند و در تبلیغات انتخاباتی این را بیان کردند؛ با بیان این اقدامات به فکر جبران آن هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان افزود: این داعشی‌ها که ادعای مسلمانی می‌کردند چرا یک گلوله به‌سمت آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی شلیک نکردند؛ این نشان می‌دهد داعش عامل آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی بود و زمانی که شکست خوردند دنبال کسب آبرو هستند و به‌دنبال جبران هستند که دست به این اقدام زدند و می‌خواهند قلدری خود را نشان دهند.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: زمانی که پایتخت رژیم کودک‌کش صهیونیستی قدس اعلام شد تنها فردی که از ترامپ قدردانی کرد نتانیاهو بود و حتی داخل آمریکا هم با این تصمیم ترامپ مخالفت شد.

نورمفیدی گفت: ترامپ روزی در سازمان ملل مقابل دیدگان سران کشورها گفت که کره شمالی را از روی زمین محو خواهیم کرد اما 3 هفته بعد گفت آرزو دارم با رئیس‌جمهور کره‌شمالی بنشینیم و دوست باشیم و این نشانه ضعف و عجز و ناتوانی ترامپ و آمریکا است.

وی افزود: آمریکا به یک بی‌برنامگی و بی‌منطقی رسیده و این بی‌منطقی و بی‌برنامگی ترامپ، آمریکا را نابود خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به شهادت دکتر مفتح خاطرنشان کرد: بر موضوع وحدت حوزه و دانشگاه، شهید مفتح همیشه تاکید و تلاش می‌کرد نفاق بین وحدت حوزه و دانشگاه را از بین برده و این دو نهاد مهم را در یک وحدت قرار دهند.

امام جمعه گرگان گفت: حوزه و دانشگاه باید نسبت به نقشه‌های دشمن هوشیار بوده و احساس مسئولیت کنند و همه باید کشور را به اوج کمال برسانیم و اگر این هوشیاری و وحدت را نداشته باشیم به جایی نخواهیم رسید.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها