جایگاه "تولید" و "اقتصاد مقاومتی" در بودجه ۹۷ غریب واقع شده است

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌شمالی با انتقاد از بحث‌های مربوط به حذف یارانه در لایحه بودجه ۹۷ کشور گفت: جایگاه تولید و اقتصاد مقاومتی در بودجه ۹۷ غریب واقع شده است

جایگاه "تولید" و "اقتصاد مقاومتی" در بودجه ۹۷ غریب واقع شده است

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، از بجنورد، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه شهرستان بجنورد اظهار داشت: در بودجه سال 97 اقتصاد مقاومتی جایگاه خود را پیدا نکرده و تولید در داخل در این بودجه غریب واقع شده است. باید تلاش دولت این باشد تا توان داخلی را تقویت کند.

وی افزود: بودجه عمرانی در سال 97 کمتر از بودجه اجرایی کشور است٬ در صورتی که کشور را باید از لحاظ عمرانی به پیش ببریم، طبق نظر کارشناسان این افزایش نابه‌جا خطر بزرگی برای آینده کشور است.

امام جمعه بجنورد با بیان نقاط ضعف دیگری در بودجه سال 97 ابراز داشت: دولت گفته یارانه کسانی را که تحت حمایت مراکز حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی وغیره نیستند حذف می‌کنیم، این کار اشتباهی است؛ کسانی هستند که تحت حمایت نیستند اما شرایط اقتصادی نامطلوبی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌شمالی همچنین ضمن تبریک فرارسیدن 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: یکی از زیبایی‌های نظام جمهوری اسلامی این است که تمام هسته‌ها و جریان‌ها را به یک راه و ید واحده فرا می‌خواند که یکی از جاهایی که باید ید واحده باشد حوزه و دانشگاه است.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها