خیانت رژیم‌ آل‌سعود و آل‌خلیفه به آرمان فلسطین علنی شد/ رکود و بیکاری مهمترین چالش جامعه است

امام جمعه ایلام گفت: پس از اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی ترامپ، خیانت رژیم آل‌سعود و آل‌خلیفه به آرمان فلسطین علنی شد.

خیانت رژیم‌ آل‌سعود و آل‌خلیفه به آرمان فلسطین علنی شد/ رکود و بیکاری مهمترین چالش جامعه است

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: غصب بیت‌المقدس و اولین قبله مسلمانان جهان توسط رژیم صهیونیستی ننگ ابدی برای رژیم‌های آل سعود و مرتجعین منطقه است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: چه ذلتی بالاتر از اینکه کشورهای به اصطلاح اسلامی که با در اختیار داشتن شریان حیاتی ابر قدرت‌های جهان یعنی گاز و نفت نظاره‌گر اقدام جنایتکارانه رژیم خیانتکار آمریکا در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی بر قدس شریف باشند.

وی ادامه داد: امروزه خیانت‌های مکرر رژیم آل‌سعود به آرمان فلسطین و مردم مظلوم فلسطین بر کسی پوشیده نیست.

لطفی افزود: آمریکا و متحدان غربیش به ویژه عربستان سعودی و امارات در چند ماه گذشته متحمل چند شکست سنگین شدند و تصمیم احمقانه رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی شکست بزرگی را متوجه محور آمریکایی، صهیونیستی و آل سعود کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ترامپ با این اقدام سران سازشکار و دست‌نشانده برخی از کشورهای غربی را به رسوایی کشانید و از چهره خائن آنها پرده‌برداری کرد.

خطیب جمعه ایلام با بیان اینکه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی امکان‌پذیر است، تصریح کرد: گرانی کالاها و عدم نظارت بر بازار سبب نگرانی مردم به ویژه قشر کم‌درآمد و ضعیف شده است، ناکارآمدی و ضعف مدیریت تیم اقتصادی دولت عامل اصلی رکود و بیکاری در جامعه است.

وی ادامه داد: رکود و بیکاری مهمترین چالش جامعه امروز ایران است، افزایش قیمت دلار و سکه فضای اقتصادی را ملتهب کرده است، ولی در اتاق فکر اقتصادی و تیم اقتصادی دولت آب از آب تکان نخورد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: در حالیکه دولتمردان معتقدند که تحریم‌ها به واسطه برجام حذف شده است، افزایش قیمت دلار به 4200 تومان در روزهای اخیر، سکوت و بی میلی رسانه و فعالین اقتصادی اصلاح طلب بسیار قابل توجه است.

لطفی تصریح کرد: قیمت‌ بالای دلار تنها بخشی از ناکارآمدی سیستم اقتصادی و مدیریتی کشور را نشان می‌دهد. شایعه گران شدن بنزین و تائید برخی مسؤولان دولتی قطعا سبب نارضایتی مردم ناامیدی مردم از عمل کرد دولت است.

امام جمعه ایلام گفت: از مطالبات به حق مردم و مسؤولین استان از قرارگاه اقتصاد مقاومتی تامین اعتبار احداث خط راه آهن تهران ایلام است.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها