ادامه راه شهدا منجر به حفظ و اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شود/ امنیت بی‌مثال کشور را مدیون خون شهیدان هستیم

جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی گفت: ادامه راه شهدا منجر به حفظ و اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شود که باید در این راستا تمام تلاش خود را به‌کارگیریم.

ادامه راه شهدا منجر به حفظ و اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شود/ امنیت بی‌مثال کشور را مدیون خون شهیدان هستیم

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس در ساوجبلاغ، سردار محسن فتحی‌زاده شامگاه پنج‌شنبه در آیین چهلمین روز از شهادت شهید تازه تفحص شده «علی زارع کار» که در روستای خور شهرستان ساوجبلاغ با حضور آحاد مردم و مسئولین برگزار شد، گفت: با تفکر در راه و مسیر زندگی شهدا متوجه این خواهیم شد که انگیزه جدید در زندگی ما جان خواهد گرفت.

وی افزود: ادامه راه شهدا منجر به حفظ و اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شود که باید در این راستا تمام تلاش خود را به‌کارگیریم همان‌طور که شهدا تا آخرین خون خود در مقابل دشمنان کشور و نظام ایستادگی کردند.

این مسؤول یادآور شد: امنیت بی‌مثال کشور را مدیون و مرهون خون شهیدانی هستیم که برای رسیدن به آرمان و اهداف خود جنگیدند و تلاش کردند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی تأکید کرد: جهان به رشادت‌های انقلابیون آگاه است به همین دلیل تا کنون با توجه به سلاح‌هایی پیشرفته‌ای که دارند جرئت حمله به کشور را نداشته‌اند.

فتحی‌زاده به اهمیت خانواده‌های شهدا اشاره کرد و بیان داشت: تفکر انقلابی در جبهه مقاومت به‌طور تمام و کمال به عرصه ظهور نشست و جنگ در فرامرزها که برای دفاع از عقاید مذهبی و خاک کشور انجام شد بسیار عاقلانه ارزیابی می‌شود.

وی تصریح کرد: آرامش کشور ما در منطقه مثال زنی است، این آرامش را مدیون و مرهون خون شهدا هستیم و باید با تفکر درست هجمه دشمن را از پای درآوریم.

این مسؤول با بیان اینکه 13 هزار شهید نیروی انتظامی داریم، متذکر شد: شاهد این هستیم که در سال‌های انقلاب نیروی انتظامی همواره تلاش خود را برداشته و برای اقتدار نظام تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا خاطرنشان کرد: دشمن سعی داشته است ایران را با تحریم شکست دهد درحالی‌که پس از آغاز تحریم‌ها، فعالیت خود را یکی پس از دیگری به موفقیت پشت سر می‌گذاریم.

سردار فتحی‌زاده اظهار داشت: تاکنون هرگاه دشمنی اقدامی علیه نظام جمهوری اسلامی و کشور ایران کرده است، مجبور شده که با عقب‌نشینی شکست خود را اعلام کند.

وی با بیان اینکه شهید تازه تفحص شده با گذشت 29 سال به کشور ایران بازگشته است، مطرح کرد: نسل جدید زمانی به اهداف کشور و آرمان‌های انقلاب خواهند رسید که راه شهدا را در پیش بگیرند.

این مسؤول در پایان خاطرنشان کرد: با نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه راه شهدا است که می‌توان کشور را با پیشرفت همراه کنیم، امنیت و موفقیت کشور با این تفکر میسر می‌شود.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها