تردد در محورهای کوهستانی چهارمحال و بختیاری تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به موج بارشی جدید که از امروز وارد استان شده تردد در محورهای کوهستانی استان تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

تردد در محورهای کوهستانی چهارمحال و بختیاری تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، احمد جمشیدی در شهرکرد اظهار داشت: در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در محورهای دو راهان، چری، فلارد و میانکوه هستیم و تردد از این محورها تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

وی افزود: افرادی که قصد تردد از محورهای کوهستانی و برف‌گیر استان را دارند تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند و قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با توجه به اینکه شاهد بارش برف و باران در برخی از مناطق استان هستیم اما در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان روان است.

جمشیدی خاطرنشان کرد: پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می‌کند و خودروهایی که زنجیرچرخ به همراه دارند حتما نحوه بستن آن‌ را بدانند.

وی گفت: در صورت لزوم ماموران راهداری عملیات نمک‌پاشی و شن‎ریزی را برای جلوگیری از یخ‎زدگی جاده انجام می‌دهند اما رانندگان برای عبور احتیاط لازم را داشته باشند.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها