پیکر "علی حسینی" کوهنورد جانباخته اشترانکوه به مشهد منتقل شد

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت: پیکر

پیکر "علی حسینی" کوهنورد جانباخته اشترانکوه به مشهد منتقل شد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم رضا آریایی در خرم‌آباد اظهار داشت: با هماهنگی به عمل آمده با مدیرکل فرودگاه خرم آباد، پیکر نهمین کوهنورد مشهدی حادثه اشترانکوه به نام "علی حسینی" صبح امروز با پرواز مستقیم به مشهد مقدس اعزام شد.

وی افزود: با تلاش و جان فشانی گروه‌های امدادی، هلال احمر، کوهنوردان، ستاد بحران و همه مسئولان استانی جسد نهمین و آخرین کوهنورد مفقود شده مشهدی در اشترانکوه استان لرستان به نام علی حسینی صبح روز گذشته پیدا شد.

آریایی با اشاره به اینکه عملیات جستجو در اشترانکوه با وجود خطر ریزش دوباره بهمن بسیار سخت بود عنوان کرد: جسد علی حسینی کوهنورد مفقودی در همان محلی که بقیه کوهنوردان پیدا شدند و در عمق بیشتری پیدا شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان عنوان کرد: در خیلی از موارد مشابه این حادثه پیدا کردن جسد ماه‌ها طول می‌کشد و به دلیلی سختی کار و وقوع بوران و کولاک، پیدا کردن جسد را به بهار و تابستان آینده موکول می کنند؛ اما خداروشکر توانستیم بعد از 7 روز جسد آخرین کوهنورد مفودی را پیدا کنیم.

وی با اشاره به جان باختن 9 کوهنورد در حادثه سقوط بهمن در اشترانکوه افزود: نام این 9 کوهنورد جان باخته علیرضا عامری، مرتضی غلام پور، مجید زاده تراب، امان‌الله جوکار، ناصر اکبری، مهشید جان‌محمدی، اکرم حقانی، علی قاسم‌زاده و علی حسینی است و امیر تقی زاده، محمود فرنوش فر، حسن موسوی، سروش قادری، محسن اشرفی و سید رضا وحیدی 6 کوهنورد دیگری است که در این حادثه نجات یافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان با اشاره به 7 روز عملیات جستجو برای یافتن مفقودین گفت: پیکر 7 کوهنورد جان باخته مشهدی و یک کوهنورد جانباخته الیگودرزی روزهای قبل به شهرهایشان منتقل شد.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها