یازدهمین دوره جشنواره سراسری داستان بانه به‌کار خود پایان داد

یازدهمین دوره جشنواره سراسری داستان بانه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

یازدهمین دوره جشنواره سراسری داستان بانه به‌کار خود پایان داد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از بانه ، شامگاه پنجشنبه مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کشوری داستان بانه با حضور مدیرکل ارشاد کردستان، فرماندار بانه، شهردار و جمعی از ادیبان و مردم فرهنگ دوست بانه در سالن اجتماعات اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی این شهر برگزار شد.

برگزیدگان جشنواره داستان سراسری بانه بعد از سه روز رقابت در دو بخش فارسی و کوردی مشخص شدند و از پنج نفر به عنوان نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.

افرا سرنای برای داستان فارمالاها، مصطفی میرزایی نویسنده داستان توی برف می چسبد، نادر ساعی وند برای داستان پیشانی سوراخ من، مرتضی بیاره برای داستان جواب‌های بدون سئوال و در نهایت بهاره ارشد ریاحی برای خلق داستان ویلای فروشی برای مدت محدود از برگزیدگان جشنواره داستان سراسری بانه در بخش فارسی و غفور پیرزاد برای داستان خه ساو، سروه مجیدی برای داستان ره ش نووی بوشایی، کاوه عزت خواه از بوکان داستان ماسی سپی چاو ره ش، صادق خالدی بانه برای خلق داستان دوا سه مای ژنرال و کیومرث بلده برای نوشتن داستان کلهری زه وی بش وه گورز از برگزیدگان جشنواره در بخش کردی بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است؛ شامگاه پنجشنبه دبیرخانه دائمی جشنواره کشوری داستان بانه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و فرماندار بانه افتتاح و از تابلوی یادبود این دبیرخانه هم رونمائی شد.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها