۲۹ تن انواع مواد مخدر در استان فارس کشف شد

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری ۱۰هزار و ۷۰۰نفری قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: در ۹ ماه گذشته ۲۹ تن مواد مخدر در استان فارس کشف شده است.

۲۹ تن انواع مواد مخدر در استان فارس کشف شد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، سردار احمدعلی گودرزی در شیراز ، با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر در 9 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: در 24 ساعته گذشته 4 عملیات مسلحانه پلیس مواد مخدر با قاچاقچیان انجام شده که 500 کیلوگرم تریاک و هروئین کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری 10 هزار و 700 نفر قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: در 9 ماه گذشته 29 تن مواد در استان فارس کشف شده است.

وی با اشاره به طرح ضربتی که در سه روز گذشته انجام شده است افزود: یگان‌های انتظامی شهرستان‌های شیراز، لارستان و اقلید موفق شدند پنج تن مواد کشف و 12 قاچاقچی را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته هیچ منطقه‌ای از نگاه حمایتی ما پنهان نیست و با اقداماتی که انجام خواهد شد، تلاش می‌شود تا این فضاها در شرایط مناسب اجتماعی به امورات خود بپردازند.

گودرزی عنوان کرد: ارتقاء کیفی احساس امنیت در بین شهروندان، مقابله با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، جمع‌آوری معتادان پر خطر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش و مزاحمین خیابانی در جهت آسایش مردم از اولویت‌های پلیس است.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها