ورزشکاران البرزی ۸ مدال رنگارنگ در مسابقات پارا آسیایی ۲۰۱۷ امارات کسب کردند

رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان البرز گفت: ۶ ورزشکار استان البرز در مسابقات پارا آسیایی ۲۰۱۷ امارات ۸ مدال کسب کردند.

ورزشکاران البرزی ۸ مدال رنگارنگ در مسابقات پارا آسیایی ۲۰۱۷ امارات کسب کردند

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، سعید براتی در کرج، با اشاره به برگزاری مسابقات پارا آسیایی جوانان 2017 که در کشور امارات برگزار شد، اظهار داشت: در این مسابقات 6 ورزشکار از استان البرز در رشته‌های مختلف ورزشی شنا، دوومیدانی، بوچیا و تنیس روی میز به مصاف حریفان خود رفتند.

رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان البرز افزود: "فاطمه نصیری" ورزشکار بانوی البرزی در این مسابقات در رشته پرتاب نیزه یک مدال طلا و در رشته ورزشی پرتاب وزنه نیز یک مدال طلا کسب کرد.

براتی ادامه داد: "نیره سلامتیان" در رشته پرتاب دیسک مسابقات پارا آسیایی امارات مدال برنز و در رشته ورزشی نیزه مدال نقره مسابقات و"عسگریان" دیگر ملی پوش البرزی در رشته پرش طول در رشته دوومیدانی به مدال نقره دست یافت.

رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان البرز با بیان اینکه "فرزانه سهرابی" مدال نقره مسابقات تنیس روی میز پاراآسیایی را کسب کرد، اضافه کرد: "امیرمحمد صدیفی" شنا گر کم‌بینا استان البرز در ماده 100 متر قورباغه مدال طلا و 400 متر آزاد مدال برنز مسابقات امارات را به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه استان البرز 8 مدال رنگارنگ در مسابقات پاراآسیایی امارات کسب کرد، گفت: کاروان ایران با نام "خلیج فارس" با 39 مدال طلا، 44 مدال نقره، 35 مدال برنز و مجموع 118 مدال در مکان دوم این مسابقات قرار گرفت.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها